FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02DEF] Dějiny fyziky
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:44 / 183
Procento hodnotících:24%
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [475]1.81
1 :|===========.........|56% [269]
2 :|====................|20% [98]
3 :|==..................|11% [54]
4 :|==..................|8% [39]
5 :|=...................|3% [15]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [12]
  • Dokonalost nelze vylepšit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kazen, prisnost a nizka uroven znalosti potrebnych na zkousku nam mozna bude úpritezi v dalsich letech studia.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nektere dulezite partie jsem vzali moc z rychliku (asi by to chtelo pridat par hodin prednasek anebo neco vynechat)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášející výborné,akorát sem skoro vždy běhěm přednášky usnul.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl jsem zvyklý učit se hlavně přes svoje poznámky a k literatuře se uchylovat až v případě nepochopení. Vadilo mi tedy časté střídání fólií hustě popsaných špatně čitelným pímem a celkem monotónní výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zpomalit tempo vymeny slidu, vice nez polovinu jsem nestacil dopsat do konce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajistit v posluchárně ticho, matematický aparát vykládat pomaleji a srozumitelněji
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nevím o ničem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokusit se trochu zjednodušit či jinak trochu zpřehlednit odvozování vzorečků pomocí parciálních derivací, integrálů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nekdy az prilis rozsahle historky/vtipky ze zivota.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáška občas sklouzávala do dějin fyziky, jindy se zase měnila v nesrozumitelnou a v podstatě nevyloženou změť písmen, operátorů a číslic.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vysvetlovat najma odvodenia vztahov, ktore ma v skriptach
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [14]
  • Nespocetne znalosti fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To že pan docent zná uplně všechno
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zaujimave fyzikalne suvislosti a modely predstavene pocas prednasky. Pribehy z historie fyziky a historicke pozadie niektorych fyzikalnych javov a objavov.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • znalost vykladane latky; zajimavosti z oboru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • uváděl souvislosti s historií, běžným životem, jinými odvětvími fyziky, praktické i vtipné příklady, humor
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vstricnost, vtip, pristupnost a empatii ke studentum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vstřícnost a srozumitelnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snahu o to, aby to co vykládá pochopila většina zúčastněných
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkušenosti, vtipy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Humor a lidskost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zmysel pre humor, široký záber vedomostí, bol doma v každej téme
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Velmi mily nenamysleny clovek, rozprava zaujimavo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [9]
  • vsechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Báječná skripta, přednáška v době oběda a moje vlastní lenost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • No sám sem navštívil snad všechny a bolo to pro mně přínosem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • všechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vsechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • mela jsem k dispozici skriptum, ktere obsahovalo podstatnou cast prednasek. uprednostnila jsem tedy prednasky z predmetu, ke kterym jsem nesehnala tak vhodnou literaturu..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cca první polovinu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta jsou dobrá, na přípravu stačí.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Prednasky pokryvali skor to, co je v skriptach zrozumitelne, malo pokryvali to, comu nerozumiem zo skript
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [9]
  • Cvicil ma pan Uhlir, ale ten vo vybere cviciacich nebol. V kazdom pripade treba byt trosku prisnejsi. Koniec koncov, fyzika by mala byt aspon na takej urovni ako matematika a k tomu je treba prinutit studentov aby sa ucili
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičícím byl RNDr. Miloš Uhlíř... jeho výklad byl silně zmatený, ze cvičení jsem si neodnesl nic...bohužel
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičící - Uhlíř
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V nabídce cvičících není Ing. Dvid Břeň, kterého měl kruh JCHI.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičícím byl RNDr. Uhlíř, v nabídce chybí. Bohužel, cvičení pro mě nebyla přínosem. Pan doktor přespříliš lpí na leckdy až zbytečném formalismu a ze středoškolského příkladu dovede udělat problém na 2 hodiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mou cvičící byla paní Havránková, kterou v seznamu cvičících neuvádíte.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ve vyberu cvicicich chybi pani RnDr Havrankova
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičila paní doktorka Havránková. Je třeba ocenit hlavně v individuálním styku ohromnou vstřícnost a ochotu. Na druhou stranu by se hodilo toho spočítat na cvičeních více. Některé nejen závěrečné kapitoly mi dost chyběly.
    Studijní průměr: neuveden
  • Uhlir- zbytecne veci komplikuje a tempo je opravdu neskutecne pomale
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [21]
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta uplne stacia.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skriptum Mechanika, Ivan Stoll
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štoll: Mechanika
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 1) Stoll: Mechanika 2) Kvasnica: Mechanika 3) kol: Mechanika ve fyzice 4) Havranek: Mechanika 1+2 5) Landau: Mechanics 6) Brdička: Mechanika kontinua 7) vlastni zapisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mechanika - Stoll
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • scripta I. Štoll: Mechanika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Literatura: Štollův bestseller Mechanika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Štoll, I.: Mechanika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta a sešit, ale stačí pouze ty skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Štollovo skriptum bohatě stačí
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Mechanika (Stoll)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta Mechanika I.Stoll
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • mechanika (doc. ing. ivan stoll)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mechanika- Štoll
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta: Mechnika
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skripta, Štoll + sbírka úloh, Štoll, Havránková.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [8]
  • Jednoduchá zkouška v prvním semestru... jsem zvědav co přijde příště
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pisomna cast je v pohode, narozdiel od matematiky sa tam nezviknu objavovat veci, ktore neboli preberane na cviceniach.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podle meho nazoru by se clovek mel zkousky alespon trosku bat, aby to nedopadlo tak, ze se nasnida, da si kafe a rekne si, co kdybych si dneska zasel popovidat na zkousku a pak to udela.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zkouska nebyla prilis narocna
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkousejici byl velmi mily a mozna az prilis hodny! Za coz mu ovsem dekuji!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vsichni chteli jit na zkousku k docentu Stollovi. Jen na me vysel inzenyr Uhlir :-P Ale presto byl celkem vstricny. Totez bohuzel nemohli rict spoluzaci, ktere zkousel profesor Jex
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsou témata, která pan docent zkouší nerad. (mechanika kontinua atd.) Není dobré si je volit, resp. je pak potřeba připravit se na to, že člověk dostane otázku z oblasti, kterou vůbec nepředpokládal.
    Studijní průměr: neuveden
  • som asi jediný ktorý to ani na druhý krát nespravil:)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [44]1.18
1 :|================....|81% [36]rozhodně ano
2 :|====................|18% [8]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [23]
1 :|=========...........|47% [11]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [44]1.95
1 :|=========...........|45% [20]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [12]spíše ano
3 :|===.................|13% [6]neutrální
4 :|===.................|13% [6]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [44]1.86
1 :|========............|38% [17]rozhodně ano
2 :|========............|40% [18]spíše ano
3 :|===.................|15% [7]neutrální
4 :|=...................|4% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [44]1.27
1 :|================....|79% [35]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [6]spíše ano
3 :|=...................|6% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [50]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|==..................|12% [6]3-6
3 :|==..................|12% [6]7-10
4 :|==========..........|48% [24]11-14
5 :|==..................|10% [5]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [7]3.00
1 :|===.................|14% [1]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [1]spíše ano
3 :|======..............|28% [2]neutrální
4 :|========............|42% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6]1.83
1 :|=======.............|33% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [3]spíše ano
3 :|===.................|16% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6]3.33
1 :|===.................|16% [1]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==========..........|50% [3]spíše ne
5 :|===.................|16% [1]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6]1.00
1 :|=======.............|33% [2]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=======.............|33% [2]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=======.............|33% [2]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [58]1.00
1 :|==..................|8% [5]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|===========.........|55% [32]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [37]1.70
1 :|==========..........|48% [18]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [13]spíše ano
3 :|===.................|13% [5]neutrální
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [38]1.16
1 :|=================...|86% [33]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [4]spíše ano
3 :|....................|2% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [38]3.97
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=...................|5% [2]spíše ano
3 :|=====...............|23% [9]neutrální
4 :|========............|39% [15]spíše ne
5 :|======..............|31% [12]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [38]1.18
1 :|=================...|86% [33]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [3]spíše ano
3 :|=...................|5% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [36]1.92
1 :|========............|38% [14]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [12]spíše ano
3 :|=====...............|25% [9]neutrální
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [38]2.21
1 :|=======.............|34% [13]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [12]spíše ano
3 :|====................|18% [7]neutrální
4 :|==..................|10% [4]spíše ne
5 :|=...................|5% [2]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6]2.00
1 :|=======.............|33% [2]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [6]3.17
1 :|===.................|16% [1]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=============.......|66% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne