Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
Role učitele
Cvičící, Zkoušející |
|
C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3] |
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1] |
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] | 1.00 | ||||||||||||||||||||||||
|
Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2] | 1.00 | ||||||||||||
|
Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Otázky byly formulovány jasně. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] | 1.80 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [5] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (2.0, 2.5>