Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02AMF] Atomová a molekulová fyzika
[02FT] Fyzika tokamaků
[02MECH] Mechanika
[02FTTF1] Seminář FTTF 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 23 / 49
Procento hodnotících: 46 %
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [155] 1.82
1 : |========............| 42 % [66]  
2 : |========............| 38 % [60]  
3 : |==..................| 12 % [20]  
4 : |=...................| 5 % [9]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [14]
  • Bral to na mnohé moc hopem (úpravy mat. výrazů s mnoha kroky najednou) a stejně jsme všechno nestihli. Matoucí, často se měnící značení veličin. V úvodním kurzu by možná stálo za to, říct něco o řešení dif. rovnic a ukázat několik příkladů. Pak by se výklad lineárního harm. oscilátoru nepodobal magii (hledáme řešení ve tvaru... a nikdo neví proč).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Místo důrazu na teoretické odvození by se mohl spíše zaměřit na pochopení problému studenty, přednášky pro mne byly značně deprimující.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Víc vysvětlovat. ono přeci jenom je to změna od středoškolský fyziky a semtam by se hodilo říct, co který rovnice a výrazy reálně představujou. Dobrý by bylo taky označit důležitost. Jmenovitě třeba v matematickým aparátu klidně víckrát zopakovat, že dif. rovnice sou tento semestr nutný a že si máme zapamatovat, jak se řeší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nespoléhat tolik na přirozenou inteligenci studentů a rozebírat i "zřejmé" věci, hlavně z matematikcého aparátu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Používat pro dané veličiny stále stejné symboly - už tak pro mne byla látka dost komplikovaná
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mozna uvadet posluchace trochu vic do obrazu. Dost casto sem se v predsce ztracel a nevedel o cem mluvi
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Mohl by víc zdůrazňovat začátky a konce odstavců, nadpisy a závěry. Vím, že jistá chaotičnost byla dána tím, že učil mechaniku poprvé, taky ke konci semestru byly přednášky už systematičtější :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášející by mohl přednášku nepatrně více trivializovat, jelikož student prvního ročníku v prvním semestru ještě není připraven na kvalitní porozumění látce, která je podávaná striktně vyskoškolským matematickým aparátem, který tento student ještě vůbec neovládá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neměl by letět příliš rychle, měl by to naopak probírat pomaleji a srozumitelněji...a především by měl být předmět až v jiném semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Studenti by se měli zlepšit...Možná přijít na způsob jak přinutit studenty se začít od začátku učit z hodiny na hodinu, na což nejsou ze střední zvyklí. Protože jak jim výklad ujede, tak už se pro ně přednášky stanou nesrozumitelný a stane se to ztrátou času na obou stranách.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Důrazněji uvádět, co se právě odvozuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nestavet zas tak na dukazech, jako na porozumeni latce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hovorit viac nahlas
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlasitost a větší utřídění přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [12]
  • Kontakt se studenty, vstřícný přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některý věci "jinak" než ve skriptech a "jinak" v tomhle případě znamená "mnohem líp".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ochota keL konzultacím, občas doplnil látku nějakým zajímavým postřehem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snažil se a vše korektně odvodil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • odvozování vzorců na tabuli, názornost, vstřícnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vysvětlování všeho, že (skoro) nic nespadlo z nebe.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícnost.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zájem o předmět a moderní problémy fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přístup ke studentům, srozumitelný a dobře pochopitelný výklad.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • dokladne matematicke odvodenie vztahov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochotu vysvětlovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Orientace v předmětu, vysvětlení problémů, zajímavé vsuvky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Všechny, ale zpětně vzato bych radši místo toho seděl polovinu času nad skripty a dalo by mi to stejně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trivialne studentske dovody
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • cvičící - L. Augustovičová méně teorie, které většina nerozumí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • vlastní zápisky + skripta doc. Štolla
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zlatý skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stollove skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mechanika, skriptum FJFI - Doc. Ivan Štoll
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štollovy skripta, Feynmanovy přednášky, Sbírka řešených příkladů (Štoll, Havránková)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [1]
  • Skusajuci prejavoval porozumenie s mojimi myslienkovymi postupmi (i ked boli pravdepodobne odlisne od ostatnych), co vysoko ocenujem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [20] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [15] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [23]
1 : |========............| 39 % [9] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [20] 2.45
1 : |====................| 20 % [4] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [6] spíše ano
3 : |=======.............| 35 % [7] neutrální
4 : |===.................| 15 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [20] 2.60
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 65 % [13] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [5] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [19] 1.47
1 : |===========.........| 57 % [11] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [7] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [23]
1 : |=...................| 4 % [1] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |=====...............| 26 % [6] 7-10
4 : |=========...........| 47 % [11] 11-14
5 : |==..................| 8 % [2] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [16] 1.00
1 : |==..................| 12 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 50 % [8] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [10] 1.60
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [10] 1.40
1 : |============........| 60 % [6] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [10] 2.20
1 : |====................| 20 % [2] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ne
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.60
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [10] 1.80
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [6] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [10] 1.90
1 : |========............| 40 % [4] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne