Uhlíř Miloš RNDr. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 0 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 0 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [42] 2.60
1 : |====................| 21 % [9]  
2 : |=======.............| 33 % [14]  
3 : |====................| 19 % [8]  
4 : |===.................| 16 % [7]  
5 : |==..................| 9 % [4]  

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [5]
  • Dr. Uhlíř chtěl příklady řešený svým stylem, nikdo ale moc nevěděl, co je to za styl. Moc by pomohlo, kdyby na začátku každý kapitoly ukázkově sám udělal 2,3 příklady, kde by ukázal, správný postup. Příklady ze skript totiž jdou řešit i "špatně", tzn. středoškolským aparátem, to ale student dopředu neví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nároky na získání zápočtu byly dost nízké a komentáře k řešení příkladů mi do dané problematiky mnoho světla nevnesly
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pristup cviciaciho je absolutne nepedagogicky. V triede robil zbytocne dusno, latku vysvetloval usecne, mal som pocit, ze vzdy, ked nieco pri tabuli spravim zle, dostanem vynadane. Priklady sa rozoberali zdlhavo a nemotorne, cviciaci nebol otvoreny alternativnym pristupom studenta, vzdy presadzoval svoj (rokmi) zauzivany. Na to, ze latka obsahuje netrivialny matematicky aparat, je podla mna treba zvolit sviezi, "polopatisticky" pristup tak, aby student v prvom rade pochopil, aky ma dana rovnica, resp. myslienkovy postup v kontexte zmysel. Urcite je treba podrobne vysvetlovat jednotlive fyzikalne fenomeny ako napr. precesia zotrvacnika, Keplerova uloha alebo tlmene kmity, nie potapat sa v nezrozumitelnych rovniciach. V prvom rade by vsak mal cviciaci vytvarat v triede taku atmosferu, aby sa student nebal z vlastnej iniciativy klast otazky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Domnívám se, že by měl nechat studenty dokončit myšlenku nebo předvést jejich vlastní postup. Ne jim do připraveného příkladu skákat, zavrhovat jiná řešení a všude cpát jen vysokoškolský matematický aparát.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící probíranou látku dostatečně nevysvětlil. Prakticky, vůbec nevysvětlil. Pouze rozdělil cvičební příklady na další hodinu. V případě, kdy příklad nebyl vypočítán studentem se většinou přesunul na další, bez dalšího probrání. Pokud byl úkol vypočítán jinou metodikou, než je uvedena ve skriptech, následoval výupočet dle skript, avšak bez náležitého vysvětlení proč tomu tak je. Rozdíl mezi úrovní cvičícího na mechaniku v ZS a cvičícími na ELMA a TER v LS je propastný.
    Studijní průměr: neuveden

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [7] 2.86
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===========.........| 57 % [4] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [7] 2.57
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==============......| 71 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |======..............| 28 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [7] 2.57
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano
2 : |===========.........| 57 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [7] 1.57
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |===.................| 14 % [1] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |===.................| 14 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |========............| 42 % [3] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |======..............| 28 % [2] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [7] 2.14
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |===========.........| 57 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [7] 3.86
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |========............| 42 % [3] spíše ne
5 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ne