01PRST  >  Pravděpodobnost a statistika

Počet hodnotících: 13 / 56
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 56 studentů.
Ukončilo předmět: 34 studentů.
|============........| 60 %

Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • Pěkný odpočinkový předmět - nevznášel na studenta zbytečné nároky a nebyl zbytečně obtížný. Poskytl pěkný základní vhled do problematiky pravděpodobnosti a statistiky - po jeho absolvování mám dojem, že bych nabité vědomosti dokázal snadno použít v praxi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Predmet je zrejme jednim z nejuzitecnejsich. Je velmi dobre prednaseny. Na zkousku je docela radost se ucit. Jsou k dispozici kvalitni materialy a struktura latky je prirozene jednoducha (alespon v porovnani s funkcionalni analyzou). Predmet lze doporucit i jako nepovinny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět byl zajímavý a přijemně náročný. Ale zasloužil by si víc kreditů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přišlo mi to neobyčejně užitečné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Béčková alternativa pravděpodobnosti. Nenáročný a férový průběh - těžké věty se nedokazují, na zkoušce není vyžadováno nic, co by nezaznělo na přednášce nebo se nepočítalo v rámci cvičení.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prakticky a celkem zakladni predmet, navic pekne odvypraveny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výborné přednášky, pohodová zkouška. Možná by prospělo vydat nějakou sbírečku příkladů pro zkoušku,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že statistice se věnovalo celkem málo času. A i ta trocha statistiky, která se brala, byla zmatená a nepřehledná.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ac me pravdepodobnost a stat. nebavi a mam k ni jisty odpor, predmet je rozhodne prinosem k poznani zakladu techto ved a je nutny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobře a srozumitelně přednášený úvod do statistiky. V první části semestru vyloženě oddechová matematika, postupně poněkud stoupající náročnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [23]
1 : |===========.........| 56 % [13] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [13] 1.38
1 : |============........| 61 % [8] 1 (výborně)
2 : |========............| 38 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 76 % [10] ano
3 : |=====...............| 23 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká