Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 60 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Přehled, orientace v přednášce a skriptech včetně toho, co tam není vysvětleno úplně nejlíp. Naprosto jasná shrnutí teorie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl schopen látku srozumitelně vysvětlit a podat kvalitní výklad učiva
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přehledně a jasně vysvětluje látku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teorii vysvětlil během půl hodiny lépe než prof. Jex, všechno srozumitelně, poctivě. Psal na tabuli postupy jak u daných typů příkladů postupovat. Nejlepší cvičící na fyziku za dva roky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Při cvičení dá jasný návod na řešení daného problému, který následně doplní komentářem ospravedlňující daný postup. Každý má tedy možnost problém pochopit právě na úrovni dvých znalostí a schopností. Většina příkladů je zadávána dopředu, "zfleku" jsou řešeny jen jednodušší úlohy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přehled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vedel to podať úplne do detailov vysvetliť
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Nic neměnit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Mě osobně cvičení naučila daleko víc než přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |===============.....| 77 % [7] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [9] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď