01NUM1  >  Numerická matematika

Počet hodnotících: 14 / 41
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 41 studentů.
Ukončilo předmět: 34 studentů.
|================....| 82 %

Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
  • Co se stane, když se lineární algebra spustí s programováním v C++? Numerická matematika, předmět srozumitelný a použitelný jen těm, kteří ovládají i algebru i programování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je samozřejmě užitečné tyto věci umět, ale bohužel je to dost nuda. Když to áčkař porovná s tou krásnou barevnou analýzou, kterou přednáší pan tajemník Vrána, ani se mu nechce chodit na přednášky. Ale zkouška není až tak náročná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • První příblížení něčeho praktického.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tento předmět jsem nepovažoval za příliš zábavný, neboť probíraná látka je spíše techničtějšího rázu. Nejedná se o klasický matematický předmět s větami a definicemi, nýbrž je potřeba si zapamatovat několik algoritmů pro numerické výpočty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Teoretický úvod do nejdůležitějších numerických metod. Rozhodně přínosný, protože teď různé pojmy a názvy algoritmů vídané všude možně dávají mnohem větší smysl a umím si pod nimi něco představit. Bohužel byl pouze teoretický, chtělo by to nějaká programovací cvičení, abychom si zkusili naprogramovat nějakou konkrétní aplikaci vykládaných algoritmů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • látka není zas tak obtížná, ale asi by šel předmět podat zajímavěji, aby měli studenti nějakou motivaci chodit na přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • predmet je ponekud odtazity, bylo by lepsi mit cviceni a ziskane poznatky praktikovat, coz by jiste take prispelo k lepsimu zapamatovani latky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úvod do teorie za numerickými metodami, bohužel chybí praktická část.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na prvni pohled ne az tak zajimavy predmet, ale nakonec docela fajn
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Že by konečně nějaké uplatnění matematiky?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi nejblbější "matematika", na jsem zatím měl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl by to podle mě velice zajímavý předmět, nicméně kvůli absenci cvičení mi ucházel veškerý význam probíranné látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ackoli je to ta nejpraktictejsi matematika, kterou se tu dovime, tak me to vubec nebavilo... nebylo to moc navazujici, obsahuje hodne veci na zapamatovani... je to roztrhany
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [14] 2.50
1 : |=...................| 7 % [1] 1 (výborně)
2 : |========............| 42 % [6] 2
3 : |========............| 42 % [6] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [14] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká