Clarke Dunstan Bc. :: [04AP1] Angličtina P1

Další předměty
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04ABZK] Angličtina - státní zkouška
[04CZVAJ1] Intenzivní kurz češtiny pro zahraniční studenty anglický jazyk
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 12 / 95
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [12]
1 : |=====...............| 25 % [3]  
2 : |============........| 58 % [7]  
3 : |===.................| 16 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.92

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [12]
1 : |=====...............| 25 % [3]  
2 : |============........| 58 % [7]  
3 : |===.................| 16 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.92

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • COOL!!! Skvělý přízvuk, komunikativní, dobře sledovatelný, hezky koncipované materiály a program hodiny.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je připravený, celou hodinu se něco děje.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Napriek zle štruktorovanému sylabu nie sú prednášky/cvičenia nudné.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Clarke je proste kral, nebudeme si klamat.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zvládá tolik lidí najednou.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Chodit včas. Nevysvětlovat jazykovědné problémy angličtiny - jako co mají v Anglii místo vidu slovesa...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zamerať sa viac na odbornú angličtinu.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
  • Chtělo by to méně lidí na cvičení.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení až moc nového nepřinesly. Pozor, na první hodině se píše rozřazovací esej na popis nějakého grafu nebo cyklu. Většina lidí s alespoň základní znalostí testem prošla. Na získání zápočtu se musel napsat zápočtový test středoškolské úrovně + opět esej, kterou je možno si vyzkoušet předem.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kdo je aktivní, ten si něco odnese. Kdo na to kašle, projde, ale nic mu to nedá
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • příliš mnoho lidí na jednu skupinu!!! ve 30 a více lidech opravdu není učení jazyka smysluplné
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když jsem seděl vzadu, nerozuměl jsem při diskuzi, protože jsem neslyšel, protože lidi, co byli vepředu, mluvili dopředu.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V podstate sa prebera latka ktoru mnohy z nas mali na strednej. Treba si dat ale pozor pri zapoctovom teste, nieje uplne jednoduchy a lahko sa moze stat, ze to o par percent nedate (co je zapricinene hlavne tym ze ste anglicky od strednej skoro nic nehovorili a na cvikach sledujete youtube)
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [17]
1 : |=====...............| 23 % [4] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [14]
1 : |=...................| 7 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [12] 1.92
1 : |=====...............| 25 % [3] 1
2 : |============........| 58 % [7] 2
3 : |===.................| 16 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |============........| 58 % [7] středně obtížný
4 : |========............| 41 % [5] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [18]
1 : |===.................| 16 % [3] Slovní odpověď