Clarke Dunstan Bc. :: [04AP3] Angličtina P3

Další předměty
[04AP1] Angličtina P1
[04AP3] Angličtina P3
[04ABZK] Angličtina - státní zkouška
[04CZVAJ1] Intenzivní kurz češtiny pro zahraniční studenty anglický jazyk
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABK3] Rozvíjení řečových dovedností 3
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 18 / 66
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [18]
1 : |==========..........| 50 % [9]  
2 : |=======.............| 33 % [6]  
3 : |===.................| 16 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [18]
1 : |==========..........| 50 % [9]  
2 : |=======.............| 33 % [6]  
3 : |===.................| 16 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • jeho angličtinu :D
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaha o objektivní hodnocení
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neplýtvá se čas zbytečnostmi, hodiny jsou našlápnuté a odsýpají. Zároveň nezahlcující. Dostatek domácích cvičení. Vtip, lidský přístup, dochvilnost, srozumitelnost.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nutí nás, abychom ze sebe vydávali co nejlepší výsledky a hodně nás motivuje.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Že je rodilý mluvčí.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to příjemný člověk.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice příjemné vystupování. Je velmi ochotný Vám cokoliv vysvětlit či přizpůsobit.
    Boris Odložilík

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Chtělo by to sjednotit kvalitu materiálů k výuce, dokument Word se třemi naskenovanými stranami textu vloženými jako obrázek není to pravé...
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v češtině :D
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodnocení u zkoušky je brutálně přísné. Rozumím, že se snaží udržet úroveň, nicméně tím studenti docela trpí (průměr, výjezdy na Erasmus...). Výsledky esejí by mohli být známy dřív, než na zkoušce. (píšu to sem, protože se ke zkoušce nedá vyjádřit jinde - není uvedená v anketě)Zkouška jinak trvá 30 minut. Prvních 15 minut musíte přečíst a porozumět odbornému textu (většinou nějaký fyzikální článek nebo učebnice) a zároveň zpracovat dva zadané gramatické okruhy (např. gerundiums, passive voice) - pozor, šibeniční čas. Pak jdete na 15 minut ke zkoušejícímu a tam musíte svými slovy převyprávět článek, přeložit vybraná slova, říct příklady gramatických okruhů v textu a pak povědět o těch gramatických okruzích. Relativně náročné a také tvrdě hodnocené (jste hodnoceni v několika kategoriích, viz stránky přednášejícího).
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neodpovídá moc na maily. Ale chápu, teď je každý busy.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • kdo chce hodně mu cvičení dají, kdo chce může to jen prosedět....your choice
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvalita výuky trpěla především tím, že nás bylo ve skupině velmi mnoho, což je typické pro výuku jazyků na FJFI.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neplýtvá se čas zbytečnostmi, hodiny jsou našlápnuté a odsýpají. Zároveň nezahlcující. Dostatek domácích cvičení.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodnocení prezentací má velmi malou fluktuaci. Nebyl příliš velký bodový rozdíl mezi lidmi, kteří "si to naložili" a těmi, kteří to tam očividně četli z papíru nebo odjinud, jejich výslovnost pokulhávala a prezentaci zbastlili před hodinou. Ta prezentace je nicméně velmi praktická věc, která vás naučí s daným časovým limitem (5-6 minut) říct to nejdůležitější a stihnout to a nepřestat po úvodu, protože vám došel čas. (tedy za předpokladu, že se poctivě připravíte). Co se týče hodnocení prezentací, tak je třeba ji udělat dle zadání. Nejde o to udělat opravdu dobrou prezentaci. Když je vám řečeno, že to na konci musíte shrnout, máte nějak zapojit publikum (otázka, ať zvedne ruku ten, kdo ...), tak to udělejte, jinak máte body dolů.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [25]
1 : |====................| 20 % [5] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [22]
1 : |==..................| 9 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [18] 1.67
1 : |==========..........| 50 % [9] 1
2 : |=======.............| 33 % [6] 2
3 : |===.................| 16 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 16 % [3] obtížný
3 : |=================...| 83 % [15] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [22]
1 : |====................| 18 % [4] Slovní odpověď