Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01TIN] Teorie informace

Další předměty
[01KAP] Kombinatorika a pravděpodobnost
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01NEX] Návrh experimentů
[01PRST] Pravděpodobnost a statistika
[01TIN] Teorie informace
[01VUAM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUAM2] Výzkumný úkol 2
[01VUMM2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 22
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
Celkové hodnocení [10]
1 : |==================..| 90 % [9]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==..................| 10 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Sice jsou na to skripta, přednáška se od nich ale mírně odchyluje a přednášky to jsou pěkné a pochopitelné na místě, takže podle mě je to smysluplně strávený čas na ně chodit.
    studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Skripta se hodí na počítání příkladů ke zkoušce, je tam celkem slušná zásoba příkladů podle témat. Teorie nejlépe z vlastních poznámek, přednášky jsou dobré, takže to úplně stačí.
    studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Píše se písemka na příklady (doporučuji si projít příklady z přednášky a napočítat si i něco ze skript, není to těžké, lze to samostatně zvládnout, ale člověk trochu získá cvik), hodnocení písemky není příliš přísné, ale zase je třeba něco spočítat, pak se tahá jedna otázka z teorie, to je trochu o štěstí na téma. Ústní zkoušení probíhá celkem klasickým způsobem.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Jasně strukturovaný, srozumitelný a kompletní výklad i pěkný zápis na tabuli. Spousta příkladů na demonstraci vykládané teorie.
    studijní průměr: neuveden
  • Přístup ke studentům, dobře připravené přednášky.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Některé fakt jednoduché důkazy apod. by se nemusely nimrat až tak úplně do detailu, úpravy logaritmů apod. už si zvládneme dodělat doma sami, stačí naznačit
    studijní průměr: neuveden
  • Občas je zápis na tabuli nečitelný.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení nejsou, nějaké příklady se dělají přímo na přednášce, celkem to dostačuje, je na studentech, aby si něco napočítali doma sami, což mi připadá v pořádku, lze to zvládnout samostatně.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |========............| 40 % [2] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |========............| 40 % [2] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Vlastní zápisky
2 : |=======.............| 33 % [2] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.00
1 : |====================| 100 % [5] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.40
1 : |================....| 80 % [4] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |============........| 60 % [3] středně obtížný
4 : |====................| 20 % [1] lehký
5 : |====................| 20 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď