Pavlíková Ivana Mgr. :: [04NM1] Němčina M1

Další předměty
[04CESM1] Čeština pro cizince mírně pokročilí 1
[04CESM3] Čeština pro cizince mírně pokročilí 3
[04CESP1] Čeština pro cizince pokročilí 1
[04CZVCJF1] Intenzivní kurz češtiny pro zahraniční studenty fonetika
[04NM1] Němčina M1
[04NM3] Němčina M3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 16 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Možnost získání zápočtu za 100% docházku, aktivitu a odevzdání všech domácích úkolů.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Striktní pravidla, znalost jazyka.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Frau Pavlik představuje němčinu "s lidskou tváří", což je po zkušenostech s učiteli ze střední vítaná změna. Atmosféra na hodinách skvělá, zvláště díky vyprávění, při kterém se nenásilnou formou naučíte rozumět plynulému mluvenému textu.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Srozumitelnější zadávání úkolů. Občas jsme se spolužáky dlouze debatovali, co vlastně máme mít připravené.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dávat více informací k úkolům (jak je plnit), hlavně zdůraznit, které jsou "schreiben", tedy potřebné k zápočtu.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • celou dobu se mluví poze německy, rozhodně to není zadarmo, ale donutí vás to něco dělat
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nepříliš přívětivá byla změna termínu cvičení z odpolední a brzkou ranní hodinu.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===============.....| 75 % [3] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď