Pavlíková Ivana Mgr. :: [04NM3] Němčina M3

Další předměty
[04CESM1] Čeština pro cizince mírně pokročilí 1
[04CESM3] Čeština pro cizince mírně pokročilí 3
[04CESP1] Čeština pro cizince pokročilí 1
[04CZVCJF1] Intenzivní kurz češtiny pro zahraniční studenty fonetika
[04NM1] Němčina M1
[04NM3] Němčina M3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 28
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Nezaměnitelný způsob výuky, který je zároveň zábavný i efektivní.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na to, že je vedoucí katedry jazyků, tak byla vždycky ochotná věnovat mi čas a pomoci a to i s mimoškolní němčinou. Velmi si toho vážím!
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opakování před písemkou, krátké příhody v němčině považuji za přínosné a zajímavé
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prostě skvělý pedagog
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Sice jsou pro mě jazyky nutné zlo, ale přístup paní Pavlíkové byl skvělý, materiály ke studiu jsou k dispozici a v pořádku, navíc jsou hodiny oživeny častým vyprávěním německých historek k tématu, což je skvělé, alespoň v hodině neusnete a dozvíte se něco zajímavého :).
    Nikola Závadská

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • I když se na tabuli nepíše příliš často, chtělo by to napřed uvolnit místo smazáním dostatečně velkého kusu tabule.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naučili jsme se číst a psát, ale chtělo by to zapojit i více mluvení.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic o čem bych věděla
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Výuka trpěla zejména tím, že nás bylo ve skupině velmi mnoho, což je v podstatě typické pro výuku jazyků na FJFI.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byly přínosné. Dělala se cvičení, která se pak uplatnila v testu.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mně to vyhovovalo, ale možná se najdou tací, kteří by chtěli víc interaktivity (zum Beispiel nějaký poslech, kousek filmu, atd.)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] 1
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 16 % [1] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [3] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď