Pelantová Edita prof.Ing. CSc. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01ALT] Algebraické struktury v teoretické informatice
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01SSM1] Seminář současné matematiky 1
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [11]
1 : |==================..| 90 % [10]  
2 : |==..................| 9 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Zábava! Paní profesorka je neuvěřitelná a její přednášky se vryjí člověku do paměti!
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Cvičící a přednášející byla jedna osoba
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Perfektní porozumění všemu probíranému, důraz na skutečné chápání problémů i postupů řešení. Takřka nikdy se nedoslechnete "takhle to prostě je." S paní profesorkou je ohromná legrace, výuka má spád, kdykoliv se někdo zmýlí, paní profesorka obratem pár tahy křídou na tabuli exemplárně ukáže, v čem a jak se dotyčný mýlil, za 10 vteřin všichni chápou a jde se dál. Když je dostatek času, tak se student dočká i zábavných krátkých vhledů do historie matematiky.
    studijní průměr: neuveden
  • S jakým nadšením látku podává, vstřícnost.
    studijní průměr: neuveden
  • velmi energický výklad, nadšení pro matematiku a její výuku
    studijní průměr: neuveden
  • Vše! Nasazení, styl výuky, akčnost, schopnosti a znalosti.
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Snad jen lépe rozvrhnout čas pro přednášení a presentaci domácích úkolů. Občas se přetáhlo a v tu chvíli již byl již zápis na tabuli poněkud nečitelný, tedy buď nepřetahovat, nebo alespoň psát čitelněji.
    studijní průměr: neuveden
  • tabule, na kterou se psalo byla často posunuta velmi nízko a už ze třetí řady jsem na ni zpoloviny neviděla.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • jak jsem zpětně zjistila, spousta mých spolužáků neobjevila zdroj, který byl pro mě neocenitelný pro přípravu k závěrečnému testu - betaverze skript paní docentky Masákové na jejích stránkách, která jsou skvělá a neměla by zapadnout.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |====================| 100 % [6] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
1 : |========............| 40 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] 1
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |========............| 40 % [2] středně obtížný
4 : |============........| 60 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď