Pelantová Edita prof.Ing. CSc. :: [01ZTGA] Základy teorie grafů A

Další předměty
[01ALT] Algebraické struktury v teoretické informatice
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01SSM1] Seminář současné matematiky 1
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 14 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
Celkové hodnocení [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Na přednášky se určitě vyplatí chodit, je to pochopitelné, zábavné a poutavé. Určitě efektivně strávený čas. Navíc přednáška se od wikiskript v některých místech odlišuje, takže ani moc není na výběr :-)
    studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Vlastní zápisky jsou potřeba, ve wikiskriptech není všechno. Ale zápisky z hodiny jsou dostačující.
    studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Na začátek je cosi jako "příklad" - urči maximální tok sítí, najdi graf nějakých vlastností, apod. Pokud člověk patřičně ovládá teoretický základ, tak není problém to zvládnout. Pak klasicky otázky z teorie, zkouší se i ty těžší důkazy.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Skvělá přednášející.
    studijní průměr: neuveden
  • Snahu (navíc podle mě vydařenou snahu!) vysvětlit a přiblížit látku studentům tak, aby pochopili, oč jde, ne je na přednášce uštvat k smrti. Občas se i čeká, až si to studenti napíšou, to oceňuji velmi. Celkově poutavý výklad, jedna z těch přednášek, která utíká rychleji, než čekáte :-)
    studijní průměr: neuveden
  • ohromný přehled, poutavé přednášky
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Občas ten zápis na tabuli. Chápu, že to jde blbě, ale sem tam bych ocenila třeba sérii více obrázků, než to všechno nacpat do jednoho, protože mi v sešitě prostě trik "tady tohle teď umažu" používat nemůžeme :-)
    studijní průměr: neuveden
  • občas lehce nečitelné poznámky na špatně smazané tabuli
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
1 : |================....| 80 % [4] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď