[16VYPD] Vybrané partie z dozimetrie
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 8
- Procento hodnotících: 62 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 8 studentů.
- Ukončilo předmět: 7 studentů.
- Průchodnost: 87 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Půl urychlovače a půl metrologie. Předmět byl od 17:30 v den, kdy jsme měli jednu přednášku za druhou od 7:30, takže si jistě dovedete představit, kolik nám zbývalo sil. Urychlovače přednášela ing. Pavla Federičová, PhD. Její projev se hemžil slovy prostě a vlastně, což vedlo k tomu, že jsem se nedokázala pořádně soustředit na výklad. Jinak urychlovače jsou důležité a zajímavé téma, škoda že přednášené tak nepoutavým způsobem a lá čtení prezentací nebo výklad typu seznam. Do fyziky se nešlo moc do hloubky, což bych já osobně dokázala ocenit. Metrologie mě moc nebavila a tak jsem na ní nechodila.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajímavý předmět, souhrn informací o oborech, které se našeho dotýkajístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Místy zajímavý přehled urychlovačů a principů v metrologii.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Předmět je namíchán z metrologie a urychlovačů. Urychlovače učí jeden člověk, metrologii druhý a z obojího zkouší třetí. Tož tak.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Urychlovače+dozimetriestudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 2.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 60 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [5]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká