Čechák Tomáš prof. Ing. CSc. - [16VYPD] Vybrané partie z dozimetrie
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 7
- Procento hodnotících: 71 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
60 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
20 % [1] |
3: |
|
60 % [3] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Urychlovače přednášela ing. Pavla Federičová - prostě, vlastně. Metrologii - RNDr. Pavel Dryák CSc - víceméně výčet způsobů měření, seznamstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky byly dost nudné.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
část urychlovače: prezentace, část metrologie: kniha od Sabolastudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Urychlovače - prezentace (bohatě stačí, i když k mému vlastnímu uspokojení úplně ne Když jsem ale zjistila, jak vypadají skripta částicových fyziků trochu jsem se upokojila. O moc víc toho tam totiž neměli.) S metrologií to bylo horší. Na přednášky jsem nechodila a pak jsem moc neměla, z čeho se učit. Půjčila jsem si z knihovny nějaká stará skripta, prohledala web ČMI, zopakovala detektory a základy dozimetrie (hl. teorii dutiny) a vyrazila na zkoušku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Dostala jsem 2 otázky na urychlovače a 2 z metrologie. Prof. Čechák si to zběžně pročetl a položil doplňující otázky. Celkem pohodová zkouška.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vlastní zkouška byla velmi příjemná, poměrně jednoduchá. Jediný problém byl, že zkoušející nepřednášel ani část předmětu, takže jsem netušila, na co se může ptát a na co se tedy připravovatstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Relativně dobře zpracované prezentace z urychlovačů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Na přednášky jsem přestal chodit, byly už velmi pozdě večer po náročném dni a přednášky nebyly tak zajímavé, aby mě udržely bdělého. Jako negativum přednášek z urychlovačům vnímám nadměrné používání plevelného slova "vlastně". Ty přednášky z metrologie, které jsem navštívil, postrádaly koncepci.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Paní doktorka Pavla Federičová by měla zlepšit své rétorické schopnosti.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 20 % [1]: 75%-90%
- 3 : 40 % [2]: 50%-75%
- 4 : 40 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 20 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 20 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 2.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 20 % [1]: 2
- 3 : 60 % [3]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5