Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Čechák Tomáš prof. Ing. CSc. - [16VYPD] Vybrané partie z dozimetrie

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 7
  • Procento hodnotících: 71 %
Celkové hodnocení [5]
1:
20 % [1]
2:
20 % [1]
3:
60 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
20 % [1]
2:
20 % [1]
3:
60 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Urychlovače přednášela ing. Pavla Federičová - prostě, vlastně. Metrologii - RNDr. Pavel Dryák CSc - víceméně výčet způsobů měření, seznam
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky byly dost nudné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • část urychlovače: prezentace, část metrologie: kniha od Sabola
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Urychlovače - prezentace (bohatě stačí, i když k mému vlastnímu uspokojení úplně ne Když jsem ale zjistila, jak vypadají skripta částicových fyziků trochu jsem se upokojila. O moc víc toho tam totiž neměli.) S metrologií to bylo horší. Na přednášky jsem nechodila a pak jsem moc neměla, z čeho se učit. Půjčila jsem si z knihovny nějaká stará skripta, prohledala web ČMI, zopakovala detektory a základy dozimetrie (hl. teorii dutiny) a vyrazila na zkoušku.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Dostala jsem 2 otázky na urychlovače a 2 z metrologie. Prof. Čechák si to zběžně pročetl a položil doplňující otázky. Celkem pohodová zkouška.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zkouška byla velmi příjemná, poměrně jednoduchá. Jediný problém byl, že zkoušející nepřednášel ani část předmětu, takže jsem netušila, na co se může ptát a na co se tedy připravovat
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Relativně dobře zpracované prezentace z urychlovačů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Na přednášky jsem přestal chodit, byly už velmi pozdě večer po náročném dni a přednášky nebyly tak zajímavé, aby mě udržely bdělého. Jako negativum přednášek z urychlovačům vnímám nadměrné používání plevelného slova "vlastně". Ty přednášky z metrologie, které jsem navštívil, postrádaly koncepci.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Paní doktorka Pavla Federičová by měla zlepšit své rétorické schopnosti.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 90%-100%
  • 2 : 20 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 40 % [2]: 50%-75%
  • 4 : 40 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 20 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 20 % [1]: 2
  • 3 : 60 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5