Klika Václav Ing. Ph.D. - [01RMF] Rovnice matematické fyziky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
42 % [3] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
14 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.71
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
42 % [3] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
14 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.71
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Vždy vysvětlil a zopakoval hlavní myšlenky probírané teorie, upozornil na častá mylná tvrzení a chyby, která bychom mohli z dané teorie vyvodit.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Nejlepší cvičící, jakého jsem zatím na Jaderce měl. Úplně perfektní vysvětlení probírané látky. Za celý semestr se nestalo, že by neznal odpověď na nějakou otázku. Trpělivý a hodný. Jednička s hvězdičkou.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Je dobře, že s námi probíral více teorii, protože logické postupy výpočtů jsou podobné jako v předchozích předmětech, zatímco teorie je komplikovanější a je dobré ji vysvětlovat i několikrát dokola, aby se člověk do dané látky skutečně dostal a osvojil si ji.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Oceňuji to, že látce opravdu do hloubky rozumí, což bylo znát v případech, kdy nám pokládal otázky k zamyšlení se, abychom pochopili souvislosti mezi ne tak zřejmě souvisejícími věcmi. Snažil se nám tento vhled předat, což však k sympatii obsahu předmětu nebylo lehké.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Bylo výborné, jak pan cvičící nechal studenty, ať jdou na věc svoji cestou a pak popřípadně vysvětloval, proč to bylo špatně. Bylo vidět, že se v dané problematice orientuje velmi dobře.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Někdy se zbytečně dělalo to, co se dělalo na přednáškách namísto počítání dalších příkladů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Měl by mluvit více nahlas a směrem ke studentům.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Mluvit víc nahlas.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Počítají se absence, povolené jsou pouze dvě, za další se strhávají body.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Příliš mnoho teorie na úkor počítání.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.71
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 42 % [3]: 1
- 2 : 42 % [3]: 2
- 3 : 14 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 42 % [3]: obtížný
- 3 : 42 % [3]: středně obtížný
- 4 : 14 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Vážení studenti,
děkuji za komentáře. Vynasnažím se vylepšit svůj přednes (hlasitost).
Opravdu prosím o kompletnější zpětnou vazbu (vyšší procento odpovědí), aby Vaše reakce byly reprezentativní jako názor celku, který mám reflektovat.
Děkuji za spolupráci.
Václav Klika
děkuji za komentáře. Vynasnažím se vylepšit svůj přednes (hlasitost).
Opravdu prosím o kompletnější zpětnou vazbu (vyšší procento odpovědí), aby Vaše reakce byly reprezentativní jako názor celku, který mám reflektovat.
Děkuji za spolupráci.
Václav Klika