[01MAA3] Matematická analýza A3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 25
- Procento hodnotících: 32 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 25 studentů.
- Ukončilo předmět: 16 studentů.
- Průchodnost: 64 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
-
Třetí pokračování analýzy. Opět nejzajimavější, nejnáročnější a nejzábavnejší předmět z celého semestruTeodor Kováč studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Některé partie, jako například topologie, jsou náročnější na pochopení, ale pan tajemník látku podává poměrně srozumitelným způsobem s velkým množstvím příkladů a poznámek, které usnadňují pochopení.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Je to předmět s velkými nároky na abstrakci. Asi nejtěžší pro mě bylo udělat si pořádek v pojmech topologie a derivací. Zato přednášky s panem tajemníkem jsou nezapomenutelné.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Matematická analýza 3 - funkční posloupnosti, řady, Fourierovy řady, topologie, "zobecnění" diferenciálního počtu na obecné prostory.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Dobře koncipovaný předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Zase analýza, zase o něco více z jiného světa a o něco obecnější.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Na Vránu si člověk musí zvyknout.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Nejobtížnější předmět splnil svou pověst.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 1.88
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 37 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 37 % [3]: 2
- 3 : 25 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 87 % [7]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká