Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAA3] Matematická analýza A3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 13
- Procento hodnotících: 23 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Zatím jeden z nejlepších cvičících na FJFI. Cvičení má skvěle připravené. Je velice rychlý, protože látky je hodně, ale dokáže ji dobře vysvětlit. Často nenápadně vtipkuje.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
ochotu vše vysvětlit, strukturu výkladu, přehlednost, souhrn celkového výsledku dlouhého příkladustudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Stihlo se všechno. Krátký výklad vět na začátku každého tématu hodně pomůže.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Možná více formalismu - aby bylo zřetelněji vidět, z čeho vycházíme. Neměl by studenty nechat tolik zacházet do slepých uliček, ale chápu jeho úmysl.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Začátek je věnován konvergenci integrálu, který se v písemkách vyskytuje snad jen u Froullaniho. Překvapilo mě, jak málo času se věnuje poslední kapitole o derivacích - nicméně tato je vcelku jednoduchá, tak zřejmě proto. Je dobré nenechat počítání až na zkouškové období, ačkoliv to k tomu svádí, jelikož nejsou zápočtové písemky.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
U cvičení bych vynechal kapitolu topologie, která se v příkladech dá provést na jednom listu poznámek na internetu a radši se věnovat zkouškovým příkladům.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 66 % [2]: lehký
- 5 : 33 % [1]: velmi lehký