[01NAH] Teorie náhodných procesů
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 24
- Procento hodnotících: 25 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 24 studentů.
- Ukončilo předmět: 7 studentů.
- Průchodnost: 29 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
I když pravděpodobnost není moje silná stránka, tak předmět byl docela zajímavý a pan Veverka je občas vtipný přednášejícístudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Prima předmět doplněný i o praktickou aplikaci v podobě projektů.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Úvod do náhodných procesů. Škoda, že není volitelné pokračování.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět je to zajímavý. Jediná jeho nevýhoda je ta, že částečně navazuje na špatně učený předmět PRA, avšak naštěstí jen na nevelkou část látky z tohoto předmětu. Je v něm dobře vidět, jaké má aplikace a také je daleko přehlednější.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
V pohode predmet, jen to delasni se s projektem, ktery neni moc zabavny je k nicemu.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Trojhodinovka v pondělí ráno není nic příjemného, tudíž lehce klesla docházka. Z toho důvodu některé partie později nedávali takový smysl, jaký by dávat měly.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 33 % [2]: ano
- 3 : 33 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká