Veverka Petr Ing. Ph.D. - [01NAH] Teorie náhodných procesů
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 7
- Procento hodnotících: 85 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
100 % [6] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Přednášky občas celkem zábavné. Povinné projekty vás donutí kouknout na probiranou látku driv než ve zkouškovémstudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Stojí za to je navštěvovat, protože to určitě pomůže k lepšímu pochopení látky. Rozhodně se na nich člověk dozví víc než z poznámek.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Vlastní zápisky.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zápisky spolužáka.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Zkouška byla v pohodě. Příklady byly zadané sice poměrně těžké (na mém termínu), ale mam dojem ze to nebyl účel a že se pan Veverka snažil pomoci co mohlstudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška je v příjemném duchu a přiměřeně náročná.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška se skládala z písemky a ústní části. Zkouška byla přiměřeně náročná. Navíc bylo vyžadováno vypracování dvou domácích úkolů, které vhodně pomohly objasnit látku a naučily studenty používat vhodné statistické programy. Jediná nevýhoda těchto úkolů je ta, že zaberou poměrně dost času a bylo by proto vhodné, aby měl předmět aspoň o kredit víc.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Je opravdu vidět, že látce rozumí a chce ji předat dál. Přednášky jsou propracované a přehledné.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Pěkný zápis na tabuli, srozumitelné, přehledné.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Jediné co by šlo zlepšit jsou chyby ve sbírce příkladů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [4]: 90%-100%
- 2 : 16 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 16 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 75 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [6]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5