[01NUM1] Numerická matematika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 28
- Procento hodnotících: 21 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 28 studentů.
- Ukončilo předmět: 19 studentů.
- Průchodnost: 67 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [6]
-
Numerická matematika byla mým oblíbeným předmětem, aproximace a reálné využití matematiky je dle mého názoru smyslem matematiky. Dávám přednost praktickému vyžití matematiky, než studiu matematiky pro matematiku.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Rozsah probrané látky je vzhledem ke kreditové dotaci předmětu poměrně velký.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Definice, věta, důkaz, definice metody, konvergence metody, důkaz.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět se mi zdál sám o sobě velice zajímavý, ale...studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Většina látky stojí na lin. algebře.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
teoretické základy numerické matematikystudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
N :
Oznámkujte předmět [6]
Průměr odpovědi: 1.83
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 83 % [5]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [6]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 66 % [4]: ano
- 3 : 33 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká