Oberhuber Tomáš Ing. Ph.D. - [01NUM1] Numerická matematika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 19
- Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
10 % [1] |
2: |
|
60 % [6] |
3: |
|
20 % [2] |
4: |
|
10 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.30
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
16 % [1] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
16 % [1] |
4: |
|
16 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
75 % [3] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Na přednáškách oceňuji praktické počítání reálných matic z matrixmarketu. Ovšem jejich připravenost nebyla vždy na nejlepsi úrovni.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
-
Vlastní zápisky a prezentace pana Oberhuberastudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
+prezentace používané při přednáškáchstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Prezentace a důkazy jsem se učil z vlastních zápisků.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Prezentace a vlastní zápisky s důkazy vět.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
prezentace pana Oberhuberastudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
-
Kvalitní otestování získaných znalostí. Pan Oberhuber nedal nikomu nic zadarmo.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Zkouška je náročná hlavně časově (okolo 5 hodin), alespoň není třeba se bát, že by člověk nestihl dokončit myšlenku. A pokud si není člověk něčím jistý, pan Oberhuber napoví. Nutnou podmínkou složení zkoušky je znalost všech metod.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška proběhla v pohodě, času bylo víc než dost, jen ta dlouhá čekačka... Byla náročná a zároveň ne - p. Oberhuber pošťuchoval tím správným směrem, moc nevadilo, když něco vypadlo, hlavní bylo znát principy metod (a to všechny!). Jedna z málo zkoušek, ze kterých jsem měla vážně dobrý pocit.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Zkoušející je důkladný, ptá se i na podrobnosti, na D,E nepožaduje důkazy. Zkoušející má tendenci studenta znejistit. Z jeho výrazu nemůžete odhanout, zda odpovídáte správně, nebo špatně. Často se ptá na otázky uvedené na konci každé prezentace. Zvláštností zkoušejícího je, že zkouší vždy jen jednoho studenta a to v kuse, což trvá dlouho, takže poslední zkoušený se načeká.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Má jistě propojení s praxí a dle toho vypadají přednášky, nezáleží mu tolik na přesnosti, ale na tom zda to bude fungovat.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Příklady z praxe a na konci každé prezentace jsou témata, která budou kladena u zkoušky.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Ptá se, zda chápeme důkazy, a na rovinu přizná, když něco neví. Podle mě má docela férový přístup, na konci každé kapitoly zdůraznil, co je důležité a co je třeba ke zkoušce.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
vyzdvihuje vždy to nejpodstatnější, snaží se mít srozumitelný výklad, průběžně se ptá, zda všemu posluchači rozumístudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Více charizmatický výklad, vypadá to že to pana přednášejícího moc nebaví :(studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Ve výkladu jsem se ztrácel.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Možná některé důkazy na mě na první pohled působily trochu pochybně a některé kroky bylo potřeba si pořádně promyslet/domyslet. Jinak nevím o ničem zásadním.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Trochu mě mrzí, že na pořádná cvičení nezbyl čas. Alespoň že do výuky byly zařazeny "něco jako" ukázkové kódy s implementací.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 18 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 9 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 18 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 2.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 75 % [3]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [1]: 1
- 2 : 50 % [3]: 2
- 3 : 16 % [1]: 3
- 4 : 16 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 33 % [2]: středně obtížný
- 4 : 16 % [1]: lehký
- 5 : 50 % [3]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Děkuji všem za podnětné komentáře. Vyjádřil bych se k tomuto:
1. Tento rok mě přednášení numeriky naopak hodně bavilo, takže to byl opravdu jen dojem, že tomu tak není.
2. K tomu dlouhému čekání u zkoušek - už jsem uvažoval, že bych zkoušel více lidí najednou, ale mám prostě pocit, že když se soustředím ne jednoho studenta, mohu ho lépe ohodnotit. Když mezi tím budu mluvit s někým jiným, zapomenu, co přesně dotyčný věděl a co ne. Takže u tohoto systému zatím nadále zůstanu, i když je časově náročnější i pro mě.
3. S nepřipraveností matic a demonstrací některých řešičů souhlasím. Ale to chce prostě čas. Tento rok mi zabrala hodně času samotná implementace. Věřím, že postupně se vyjasní, které matice zajímavě demonstrují různé vlastnosti vykládaných metod.
1. Tento rok mě přednášení numeriky naopak hodně bavilo, takže to byl opravdu jen dojem, že tomu tak není.
2. K tomu dlouhému čekání u zkoušek - už jsem uvažoval, že bych zkoušel více lidí najednou, ale mám prostě pocit, že když se soustředím ne jednoho studenta, mohu ho lépe ohodnotit. Když mezi tím budu mluvit s někým jiným, zapomenu, co přesně dotyčný věděl a co ne. Takže u tohoto systému zatím nadále zůstanu, i když je časově náročnější i pro mě.
3. S nepřipraveností matic a demonstrací některých řešičů souhlasím. Ale to chce prostě čas. Tento rok mi zabrala hodně času samotná implementace. Věřím, že postupně se vyjasní, které matice zajímavě demonstrují různé vlastnosti vykládaných metod.