[02DEF1] Dějiny fyziky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 54 / 298
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 298 studentů.
- Ukončilo předmět: 239 studentů.
- Průchodnost: 80 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [50]
-
Zajímavé poslouchatPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Nic nemámLolita Korkina role předmětu: PO
-
S fyzikou toho moc společného nemá - ale zase tam nemusíte ani chodit, nebo dávat pozor.Michaela Mašková studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Aj dejiny môžu byť zaujímavé.role předmětu: PO
-
Bylo velmi příjemné dívat se na fyziku z jiného úhlu a rozšířit si tak obzory.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Celok sa sice vola Dejiny fyziky, avsak historia fyziky sa tam spomenula len malokrat. Myslim si, ze fyzika si zasluzi viac pozornosti a ze je coho sa chytit urcite.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Dějiny fyziky byly vynikající. Pan děkan si dokáže získat pozornost posluchače a jeho přednášky nikdy nebyly monotoní.role předmětu: PO
-
Dějiny fyziky jsou zajímavé, ale až od určitého období, ke kterému se dostáváme až v DEF2.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Fajn nenáročný předmět, převážně starověké civilizace + fyzika.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
kredity jsou pouze za dochazku. jinak vcelku zajimavy predmetstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Neuvěřitelně zajímavý pohled na to, kolikrát jsme již objevili objevené. Je dobré vědět, kam se nevyplatí napínat síly :Dstudijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
-
Oddechová přednáškastudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Odpočinkový předmět. Docházka nutná, je ale možné se zabývat vlastními věcmi, pokud nerušíte.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
okstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Pěkné propojení fyziky, historie a filisofiestudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Po absolvování předmětu nedokážu zhodnotit, o čem to celé vlastně bylo.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Pohodový předmět, kde se člověk dozví spoustu zajímavostí (pokud poslouchá).role předmětu: PO
-
Prostě Dějiny.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
První 3 hodiny byly trochu (dost) nezáživné. Zbytek byl super. Řecko a Řím, obojí probráno velice hezky. Nejlepší byly "válečné" věci. Zábavička.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Předmět byl náhledem do historie fyziky - co dodat.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět byl velice zajímavý, i když na něj chodit nemusíte a prakticky jen přijít, podepsat se a odejít. Myslím si, že nechodit tam je to veliká chyba a hodiny dějin fyziky jsou ideální relax v podobě přednášky. Tempo je ideální, prostor pro interakci s panem děkanem tu je a dozvíte se dost zajímavých věcí. Mě jako člověka, kterého nebaví dějepis tento předmět bavil a těším se na dějiny fyziky 2.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Předmět zajímavý, ale ne každého zajímá, jak se staví pyramidy.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Přednášky byly někdy zajímavé, ale většinou poněkud nudné.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Přednášky byly poutavé. Skoro škoda, že kredity byly jen za docházku, takže si toho mnoho studentů navážilo.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Přednášky, u kterých je potřeba se i zamyslet nad problematikou. Líbil se mi styl výkladu, vtipné narážky na současné problémy.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Překvapivě zajímavé okénko a vybočení z řady počítání a důkazů. Myslím, že je dobře, že je předmět povinný.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Příjemné posezení s panem děkanem a bloumání nad tím, jak světové dějiny ovlivnily vývoj fyziky a naopakstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Sice je to v prvním semestru povinný předmět, který člověk jenom poslouchá a musí si ho odsedět, zdá se, že "nic nedělá", ale i když jsem si třeba přinesl do hodiny knížku, tak nešlo neposlouchat, moc zajímavé - je to takový hezký odpočinek mezi tou všechnou matematikou. Určitě zapisuji pokračování.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Skvělá dvouhodinovka evropského válečnictví (Kdo nebyl na přednáškách, nepochopí) na udělání domácích úkolů do jiných hodinstudijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Super způsob, jak za se za málo úsilí přiblížit k projití do druhého semestru. Pro příznivce dějepisu, který tak nějak opatrně brouzdá kolem vývoje fyziky a života fyziků/matematiků/umělců, navíc předmět velmi zajímavý. Pro ostatní smrtelníky však docela dost nuda. Když měl člověk vůli, tak se dal zase ten čas využít smysluplně, třeba přípravou na ostatní předměty.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Tohle by nemělo být povinné. Je to předmět zajímavý dobře odpřednášený, ale né tak aby tam člověk seděl do 5 do odpoledne.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Velice zajímavé.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Velmi poutavě podané dějiny. Nezabývá se pouze fyzikálními problémy, ale i jinými zajímavostmi.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Velmi zajímavé přednášky o vývoji fyziky, ačkoliv mě název ,,dějiny fyziky" na začátku dost děsil, rozhodně nejde ani náznakem o nic podobného jako je historie na střední škole. Jde spíš o zamýšlení se nad historickými technikami, jak se stavěli pyramidy, jaké vychytávky měla středověká kuchyně, ... Pakliže jste nenáviděli dějepis na střední, rozhodně si zamilujete dějiny fyziky.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Velmi zajímavý předmět. Většina lidí se tam sice chodí prospat, ale pokud dáváte pozor, tak se leccos dozvíte.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Většina přednášek byla celkem zajímavá.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
V pohodě předmět. Zajímavý.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
vtipné, zajimavé a poznávacístudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
zajímavéstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zajímavé.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Zajímavé přednášky.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zajímavý a oddychový předmět.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
zajímavý předmětstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zajímavý předmět, jen by měl mít větší zaměření na fyziku, někdy to bylo až moc dějepisné.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Zajímavý předmět, který sice je nutné absolvovat, ale máte-li dobré přátele, které dějiny baví, tak tam nemusíte chodit.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
zajímavý předmět, zároveň takový hezký oddych od počítání a tak - líbí se mi, že se díváme na fyziku i trochu jinak a to v kontextu k historii a společnostem v různých dobáchstudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
2 kredity za účast. Někdy se dozvíte pár zajímavostí, nudnější pasáže lze vyplnit knížkou nebo přípravou na jiné předměty.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Zajímavá fakta, škoda jen, že se předmět konal v odpoledních hodinách. Často bylo těžké udržet pozornost.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajímavé nformace z historie fyziky.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zaujímavý výklad, odporúčam.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [54]
Průměr odpovědi: 1.70
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 46 % [25]: 1 (výborně)
- 2 : 37 % [20]: 2
- 3 : 16 % [9]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [54]
Průměr odpovědi: 1.20
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 3 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 81 % [44]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 9 % [5]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká