Jex Igor prof. Ing. DrSc. - [02DEF1] Dějiny fyziky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 45 / 238
- Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [45]
1: |
|
62 % [28] |
2: |
|
28 % [13] |
3: |
|
8 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.47
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [45]
1: |
|
62 % [28] |
2: |
|
28 % [13] |
3: |
|
8 % [4] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.47
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
-
byly dobre strukturovane a hezky se poslouchalystudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Díky DeF byly pondělky snesitelnější.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Dozvěděla jsem se plno nových, zajímavých věcí.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Navštívil jsem všechny přednášky, podle prezenční listiny navštívili všichni všechny přednášky, ale bylo nás tam čím dál tím méně a méně.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Někdy přednášky byly zajímavé, ale většinu jsem jen bezmyšlenkovitě poslouchal.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Parádní hodinystudijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
pohodastudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
přednášky dobré, je ovšem cítit atmosféra "nedůležitosti" předmětu, nevím, proč je humanitní postoj vnímán jako horší, než vědecký, pragmatický přístupstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Tak dějiny :D Všichni chctějí zápočet, tak se jdou podepsat, ale bojí se odejít, i když můžou. Já jsem neodcházel dokud bylo světlo a dalo se počítat nebo rýsovat technické výkresy. Když se začlo stvívat dřív, tak jsem se přesunul do studovny.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
velmi zajímavéstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [25]
-
Aktivní vyvolávání diskuse o probírané látce mezi studenty během přednášky.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Diskuzi se studenty. Videa, která přednášku oživí.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Jeho obrovskou znalost historických souvislostí a zapálenost do předmětu.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Jeho smysl pro humor. Dokáže, prezentovat dané učivo tak, že i člověk co danou dobu nemá rád, poslouchá.role předmětu: PO
-
je toskvely prednasejici.... v jeho podani jsou dejiny fyziky i zabavnym predmetemstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Komunikaci se studenty během přednášek.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
nadhledstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Názorné ukázky ze seriálů :Drole předmětu: PO
-
Oceňuji s jaký vtipem a originalitou dokáže přednášet. Zároveň je vidět, že titul pro něj neznamená nadřazenost. Ačkoliv je děkanem fakulty, chová se ke studentům velmi vřele, připouští dokonce diskusi a má jisté pochopení pro studentské výmysly a móresy.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Pan děkan byl vždycky perfektně připravený.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Pan děkan mluvil nahlas a srozumitelně, pokud se tedy zrovna nebaví s nějakým Slovákem. Pak už je to jenom nahlas. Aktivně komunikuje se studenty, často i proti jejich vůli.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Pan děkan zřejmě dobře ví o čem mluví a svoji prezentaci doplňuje vlastními fotkami z míst o nichž mluví.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Poutavé výklad, zajímavá tématastudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Přednášky pana děkana jsou velmi poutavé a zajímavé.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Přehled v probírané látce. Zapojení sci-fi seriálů (star trek, star wars, star gate a další), dalších seriálů (tbbt) a další reference.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Respekt, kterej má. V učebně je naprosté ticho.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Schopnost diskutovat a vymýšlet si zajímavé argumenty. Podpora logického uvažování. Humor.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Skvěle umí vyhmátnout souvislosti.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
-
Smysl pro humor, využívá multimediální zařízení k přiblížení látky.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Srozumitelný, dobře se poslouchalstudijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Umí i nudnou historie zpracovat tak, aby byla zajímavá.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Veliké znalosti, vtipné podání některých témat.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
vlídnost vůči studentům, zajímavé přednáškystudijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Vždy měl radost z dotazů studentů. Při výkladu dokázal zaujmout a prokládal povídání i názornými videi, takže to nebylo 100 minut monotónního povídání.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Zapaja studentov do konverzacie a nuti ich uvazovat nad problematikou, zapajat logiku aj ked to znamena navrat do minulosti.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [16]
-
asi v nicemstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Čas od času se pan děkan zasekne na nějakém tématu a opakuje slova, protože ztratí nit.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
K tomuto předmětu nemám výhradystudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Možná trošičku méně dusit ty nešťastníky, kteří se zapomněli, že jsou na přednášce pana děkana a promluvily tichým hláskem ve 20. řadě. Jinak perfektní.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Nejsem nějaký smotlacha, ale v některých místech by se dalo o správnostech podávaných informací pochybovat. Pan děkan je jenom člověk a je většinou otevřený diskuzi, pokud si tedy troufáte. (Pamatuji si jenom některé: třmeny jako středověký vynález, lukostřelba a Svatá země v místech, kde leží Libye) Videa zoufale potřebovala nějaké silnější reproduktory a když pan děkan nemohl, tak jeho náhrada byla opravdu hrozná. (Nevzpomínám si na jméno, ale bylo vidět, jak byl nepřipravený.)studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Nemám co vytknout.role předmětu: PO
-
Nemyslim si, ze by bolo treba nieco vyrazne zmenit. Funkcny system, obcas vsak mierne monotonny.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Ne, vždy má pravdu. Kdo taky...?studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Nic.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Občas nadhodí otázku, pár odpovědí zavrhne a pokračuje ve výkladu. Pointu nebo odpověď se nedozvíte.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Srozumitelnost, často nechápu jeho myšlenkové pochody, někdy trochu roztěkaný.role předmětu: PO
-
Trošku víc se držet názvu předmětu "Dějiny fyziky" (Ikdyž hodina o tom, kolik potřebujeme otroků na postavení pyramidy byla velmi obohacující)studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
více fyziky, méně historiestudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
V ničem.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
V zadních lavicích bylo občas špatně slyšet.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Záludné otázky.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [45]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [34]: 90%-100%
- 2 : 11 % [5]: 75%-90%
- 3 : 8 % [4]: 50%-75%
- 4 : 4 % [2]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [45]
Průměr odpovědi: 1.47
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 62 % [28]: 1 (výborný)
- 2 : 28 % [13]: 2
- 3 : 8 % [4]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5