[02FYS1] Fyzikální seminář 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 61
- Procento hodnotících: 19 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 61 studentů.
- Ukončilo předmět: 21 studentů.
- Průchodnost: 34 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
Děláte si co chcete a pak napíšete článekPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
předmět, který si nedělá naroky na to, naučit se nějaké faktografické údaje, nebo fyzikální přehled - je to předmět který vám dá přesně to, co do něj dáte. Jinými slovy může být neprospěšný a zbytečný, ale můžete si z něj odnést i nějaké cenné dovednosti. Je to model vědecké konference a přesně tak je koncipovaný - pokud bych měl shrnout, co jsem se naučil, je toto: "ve vědě nejde pouze o to být výborným vědcem, jde také o to umět své výsledky odprezentovat"Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Fyzikální experimenty a projekty, které jste chtěli udělat, ale neměli jste důvod proč... Ale za dva kredity se dokopete...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
okstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Skvělá příležitost si vyzkoušet, jak se dělají pokusy a jak se předvádějí před publikem.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Takový oddech od jiných předmětů.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Velice zajímavý předmět. Nemám mu co vytknout.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
výjimečná příležitost zabývat se již od prvního semestru experimentem, který jste už dlouho chtěli uskutečnit, nebo k rozvinutí experimentu, ke kterému jste neměli dostatek prostředkůstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
zajímavý předmětstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Mohli jsme si konečně zrealizovat projekt, který na střední nebyl možný.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 58 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [4]: 2
- 3 : 8 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.30
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 58 % [7]: ano
- 3 : 25 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká