Svoboda Vojtěch Ing. CSc. - [02FYS1] Fyzikální seminář 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 21
- Procento hodnotících: 57 %
Celkové hodnocení [12]
1: |
|
66 % [8] |
2: |
|
25 % [3] |
3: |
|
8 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.42
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [12]
1: |
|
66 % [8] |
2: |
|
25 % [3] |
3: |
|
8 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.42
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
-
poskytuje konstruktivní kritiku, všechny projekty velmi podporuje, neustále motivuje, je naprosto otevřený a velmi ochotný poskytnout radu, nebo pomoc, je výjimečně klidný a přímý, ideální vůdce, dává velký prostor svěřencům, aby se mohli projevit, dobrý výkon umí ocenit, ke špatnému výkonu umí poradit aniž by ponížilstudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
ráznost, dobré připomínkystudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Snaží se nás nadchnout pro nejrůznější oblasti a rozvíjí naše přemýšlení a schopnosti. Diskutuje s námi, záleží mu na našich názorech a dokáže jim oponovat, rozvíjí zajímavou diskuzi.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Tak má rád přednášení, Tokamak, a baví ho to. Čte si výsledky ankety.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Zapálení pro fyziku.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
pan Svoboda má svérázný přístup, ukázal mi vědu také z jiné stránky, vytvořil seminář který učí praktické a použitelné (a pro určitou část studentů důležité) dovednosti.Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Je fakt hlučnej, musí ho slyšet i na právnické fakultě.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
nicstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Musím říci, že mi pan Svoboda připadá umíněný a s některými jeho reakcemi jsem nesouhlasil. Dokáže být často stránný a jeho poznámky mi připadají malicherné/bezvýznamné/"zbytečně-rýpavé", což přenáší i na studenty, připadá mi, že se často debatuje o bezpředmětných věcech - čímž nechci říct, že by se mi debatní způsob nelíbil, někdy mi ale přišel hloupý.Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Cvičení mě velice bavila, i když byla docela obtížná, určitě stála za to.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
pohodastudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
skvělá možnost zhruba si v obrysech představit vědeckou práci, na semináři panuje velmi otevřené kolegiální prostředí, není třeba být génius, sni mít praxi v experimentech, stačí mít chuť zkusit něco nového, skvělý trénink v sebedůvěře, projevu, prezentaci a spoluprácistudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Tak je to dobrý zábava mimo všechno to počítání... FM Rádio, Mlžná komora, Měření tloušky vlasu pomocí laseru, nebo bezkontaktní měření tloušťky skla...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [12]
Průměr odpovědi: 1.42
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [8]: 1
- 2 : 25 % [3]: 2
- 3 : 8 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 8 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 16 % [2]: obtížný
- 3 : 66 % [8]: středně obtížný
- 4 : 8 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký