[04NM1] Němčina M1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 18 / 57
- Procento hodnotících: 31 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 57 studentů.
- Ukončilo předmět: 48 studentů.
- Průchodnost: 84 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
-
Už od začátku se počítá, že student bude rozumět plynulé mluvě nebo aspoň jejímu hlavnímu sdělení. Poměrně náročné i na nová slovíčka, se kterými se člověk na střední nesetká, a tak musí zabrat už od samého začátku.Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Je vyžadováno poměrně hodně domácí přípravy, která ale na druhou stranu donutí se něco naučit i věčného začátečníka jaké já.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Odborná slovní zásoba týkající se fyziky, gramatika není tak podstatná.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Opravdu by to chtělo více kreditů!studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Pro mě zatím jednoznačně nejnáročnější předmět (jak časově, tak psychicky). Jaderňácká definice mírně pokročilého odpovídá spíše středně pokročilým až pokročilým, např. u nás na SŠ by se jednalo o maturanty z němčiny. Rozhodně se nejedná ani o odpočinkový předmět pro dobré němčináře, kterým se naopak úroveň pravděpodobně přizpůsobila. Pokud si někdo není v němčině jistý, tak je výhodnější si zapsat začátečnický jazyk (i když němčina neexistuje a pět semestrů 2 hod týdně hodně bolí).studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Předmět, který neskutečně stresuje a přitom nic moc užitečného nenaučí.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Jazyky nepatria medzi moje obľúbené predmety. Príde mi trochu zbytočné mať dva jazyky. Príprava na nemčinu zaberie aspoň mne dosť veľa času, ktorý by som radšej investoval niekam inam.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Němčina pro mírně pokročilé.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Nerozumím důvodu nutnosti druhého jazyku. Výhody jsou zřejmé, ale argument typu, že se to v budoucnu může hodit, není dostačující. Tímto uvažováním bychom mohli do studijního plánu přidat spoustu jiných předmětů. Jedná se o němčinu jako pokračování ze střední školy. Probere se pasiv a skloňování přídavných jmen. V průběhu semestru si člověk osvěží paměť ze střední školy a naučí spoustu nového, jelikož průběžná příprava je velmi důležitá.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
Předmět je poměrně časově náročný. Každý týden jsou zadány domácí úkoly, jejichž vypracování trvá cca hodinu, někdy více. Vše, co je k jejich splnění potřeba, se ale na hodině zevrubně probere, takže není třeba si nic dohledávat, jde jen o procvičení vysvětlené látky. Samotná hodina probíhá tak, že se na začátku zkontrolují domácí úkoly, a pak se postupuje podle materiálu, který vytvořila přímo Mgr. Pavlíková a je velmi dobře strukturovaný, přehledný, dobře se z něj učí. Na konci semestru se píše zápočtová písemka, ale Mgr. Pavlíková poměrně přesně řekne, co bude její náplní. Je možnost tuto písemku mít odpuštěnou - za 100% docházku a aktivitu (např. referát).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Příjemné zopakování základů nezbytných k dalšímu rozvoji němčiny (přídavné jméno v přívlastku atd.). Nároky jsou zvládnutelné, hodiny příjemné, kořeněné spoustou příběhů ze života Frau P.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
rozhodně je šikovné mít i druhý jazyk, jen se obávám, že pro mírně pokročilé jsou probíraná témata, ačkoliv šikovná pro obor, nešikovná tak nějak pro němčinu, když německy neumíme, je sice krásné umět popsat fúzi v němčině, ale možná by se hodilo třeba otevřít i nějaký kurz s normální každodenní němčinou, abychom si alespoň více zažili gramatiku, myslím, že pak by i ta odborná šla lípstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Nemám námitek. Velký výběr termínů pro seminář v různou dobu.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: V
-
nicstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
opakovani gramatiky + cteni textu a pri narazeni na urcite nedostatky v gramatice byl cas na jejich dovysvetlenistudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Prostě mírně pokročilá němčina.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: V
-
Dobře zvolená témata, budou se nám hodit. Jen mi přijde, že si paní Čechová myslí, že tu němčinu umíme o dost více, než jak je to ve skutečnosti.studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Podobná štýl výuky nemčiny na akú som bola zvyknutá z gymnázia, nemám k tomu čo dodať.studijní průměr: (2.5, 3.0>; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [18]
Průměr odpovědi: 1.89
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 38 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 38 % [7]: 2
- 3 : 16 % [3]: 3
- 4 : 5 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
Průměr odpovědi: 1.88
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 11 % [2]: ano
- 3 : 83 % [15]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká