Čechová Miloslava Mgr. - [04NM1] Němčina M1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 19
- Procento hodnotících: 31 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
66 % [4] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
66 % [4] |
2: |
|
33 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Německy opravdu umí, jedná na rovinu a má i smysl pro humor.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Příjemný přístup, hodiny se nesly v poklidném duchu, nebyl problém se na cokoliv zeptat.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
neuvěřitelně milá paní! oceňuju, že i když jsme už byli mrtví po x hodinách vší možné matiky a fyziky a poněkud neschopní přemýšlet a bez síly, nikdy ani náznak nějakého naštvání nebo tak, vždy se nás neustále s úsměvem snažila rozpovídatstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Paní magistra má vstřícný přístup ke studentům - například u zápočtového testu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
vstrictnost ve vysvetlovanich urcitych problematik co by mozna uz mely byt samozrejmosti u mirne pokrocilychstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Rozumím tomu, že pokud se má člověk v jazyku zlepšit, tak je jedna hodina týdně málo a úkoly jsou potřeba, ale, vzhledem k ostatním předmětům, je jejich množství a časová náročnost velký problém a v konečném důsledku to odnáší právě ostatní předměty, na které pak nezbývá čas. (Volný čas už většinou omezit, vzhledem k jeho absenci, nelze).studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: V
-
Lépe s námi probrat slovní zásobu - často jsme dostali definici slova pouze v němčině.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení se vede podle pdf souboru na webových stránkách paní magistry.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [4]: 1
- 2 : 33 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [2]: obtížný
- 3 : 66 % [4]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký