[15CH1] Obecná chemie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 27 / 157
- Procento hodnotících: 17 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 157 studentů.
- Ukončilo předmět: 131 studentů.
- Průchodnost: 83 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
-
Je to spíš fyzikální chemie.Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Až zbytečně dlouhé přednášky.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Do dneška nechápu jakou roli plní povinnost tohoto předmětu pro EJFČ. Stejně se 90% lidí vybodne na přednášky a jde se místo toho učit něco jiného, jelikož 3 hodiny v úterý od 15:30 jsou na vraždu. Na druhou stranu, pan Motl je strašně zajímavý a milý přednášející, který vždy vysvětlovat zajímavá témata. Takže když jsem přeci jen zůstal na přednášce, tak jsem toho nelitoval.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Chemie.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Chemie s trochou fyziky.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Chodí tam ti, které chemie baví, protože tříhodinová přednáška je dlouhá a zápočet nakonec dostali všichni, kteří si pro něj přišli.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Kdo měl chemii na SŠ, bude z větší části hlavně opakovat.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
-
Když už na přednáškách člověk byl, byly zajímavé, dobře odpřednášené.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Možná jen nemám disciplínu nebo trpělivost, ale ty přednášky se moc nedaly poslouchat. Na druhou stranu, zápočet dostanete bez chození na přednášky...studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Možná moc teoretické, moc to neohromilo.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Nemám žádné výtky.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
okstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Předmět chemie byl spíše pojat z fyzikálního než z chemického hlediska.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Přednášky byly sic dlouhé, ale když se člověk zaposlouchal, tak i dobré a mnohdy zábavné. Kdo poslouchat nechtěl, mohl si v klidu počítat své.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Přednášky byly zajímavé zvláště pro někoho, kdo se zajímá o fyziku a o chemiistudijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Přehled chemie pro nechemiky.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
superstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Víceméně středoškolské opakování, nic náročného.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Všichni říkají, že to povětšinou bylo opakování ze střední. Jenže pro někoho kdo chemii dva roky neviděl, je to teorií poměrně obsáhlý předmět.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Vybrané kapitoly ze středoškolské chemie podané osobitým způsobem ? často chemie v zemi za zrcadlem. Pro totální nechemiky nemusí být výklad pochopitelný, útěchou jim jsou 3 kredity zdarma.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Zajímavé seznámení s chemií z fyzikálního hlediskastudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
zbytečnéstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Nejsou.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Vůbec nevím, jaká látka se probírala, předmět je velmi chaotický.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Super.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [27]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 22 % [6]: 1 (výborně)
- 2 : 55 % [15]: 2
- 3 : 22 % [6]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [27]
Průměr odpovědi: 1.44
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 18 % [5]: nevyjádřeno
- 2 : 51 % [14]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 14 % [4]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká