Motl Alois Ing. CSc. - [15CH1] Obecná chemie 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 24 / 131
- Procento hodnotících: 18 %
Celkové hodnocení [24]
1: |
|
45 % [11] |
2: |
|
29 % [7] |
3: |
|
20 % [5] |
4: |
|
4 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.83
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [24]
1: |
|
45 % [11] |
2: |
|
29 % [7] |
3: |
|
20 % [5] |
4: |
|
4 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.83
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
-
Dělí se s námi o zajímavé věci, o kterých jsem dosud neslyšel. Zvládá dobře vysvětlovat a má smysl pro selský rozum, chce abychom nad problémy uvažovali a porozuměli jim.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
Humorstudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Na jeho věk super chlapík.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Pan Motl má ve svém oboru široké znalosti a je velmi hodný člověk. Většina studentů na jeho přednášky bohužel nechodí, protože nemá zavedenou povinnou docházku.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Snaží se podat chemii tak, aby ji pochopili i fyzici, a přitom je nezatěžoval přílišnými chemickými podrobnostmi, které dál při studiu ve většině případů nejspíš nevyužijí.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
-
superstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Zapálení pro chemii. Snahu látku efektivně naučit.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Odborník na svém místě.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
-
Měl by v tříhodinovkách dávat pauzy.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Někdy odvozuje nebo vysvětluje věci příliš zdlouhavě, po plném úterku je těžké udržet pozornost po další 3 hodinystudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
rychlost výkladustudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Trošku zábavnější forma přednášek...studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
V zápisu, často nejde rozlišit, co jsou velká a malá písmena, protože přednášející má jakousi unifikovanou velikost. Což vzhledem k tomu, že chemie je hlavně o vzorcích a prvcích, takže si člověk nedomyslí kontext jako v případě souvislých slov, nepříjemné.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: V
-
Nic.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
pohodastudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Tak chodíte tam na začátku, pak vám druháci řeknou, že tam chodit nemusíte a stejnak dostanete zápočet.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajímavé, ale jelikož jsme chemii dva roky neviděl a ještě jsem si z ní nic nepamatoval, celý semestr jsem se absolutně nechytal.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Zajímavá cvičení.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [24]
Průměr odpovědi: 1.83
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 45 % [11]: 1
- 2 : 29 % [7]: 2
- 3 : 20 % [5]: 3
- 4 : 4 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [24]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 16 % [4]: středně obtížný
- 4 : 25 % [6]: lehký
- 5 : 58 % [14]: velmi lehký