Kwiecien Pavel Ing. - [12KVEN] Kvantová elektronika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Nekřičel na nás, když se nám něco nevedlo, ba, vždycky stál na naší straně a nevěděl taky.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Znalost počítaných příkladů.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Cvičící by občas mohl promluvit, například na konci každého příkladu povědět shrnutí, to důležité z něho nebo jeho smysl.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
vysvětlení postupů u některých příkladůstudijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
-
Pan doktor vzhledem k formě cvičení (seminář) očividně nebyl příliš efektivně "využit" - mohl by s námi ale příště např. projít části látky, které jsme moc nepochopili. Věřím, že bychom dokázali vždy z posledních několika přednášek sepsat, co ještě nechápeme a potřebovali bychom to projít ještě jednou na tabuli.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Je výborné, že jsme si předem připravovali příklady a učili se je de facto sami, tento systém se mi líbil.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Cvičení byla povinná, tak jsme je odchodilistudijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
-
Cvičení probíhalo formou semináře, každý dostal přidělené příklady na spočítání a prezentaci ostatním u tabule.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 66 % [2]: středně obtížný
- 4 : 33 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký