[12KVEN] Kvantová elektronika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 10
- Procento hodnotících: 30 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 10 studentů.
- Ukončilo předmět: 10 studentů.
- Průchodnost: 100 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
-
Předmět byl hroznej maglajs. Protože k němu nejsou žádné pořádné materiály a přednášky jako zdroj informací můžou sloužit jen pokud umíte dvakrát zpomalit čas, abyste stihli zapisovat ohromné kvantum vzorečků, sledovat, kdy a kde se co dopisuje nebo umazává a ještě si poznamenat nějaký řečený komentář, aby to začalo dávat smysl, tak je to ve výsledku mnoho podivně stráveného času s těžkou vyjádřitelnou přínosností. Sem tam se z toho přehršle informací, zdánlivě náhodných, vyjevila krásná a užitečná věc, ale bylo nesmírně těžké si jí všimnout. Naštěstí při zápočtových testech bylo ukázáno, co je opravdu důležité a co není, a co bychom tedy měli umět a co nemuseli. Přínosnost předmětu je však diskutabilní.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Kvantová mechanika - kvantování ELMG pole a interakce světla s látkoustudijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
-
Předmět, navazující na znalosti kvantové mechaniky. Student by se měl dozvědět, jak se používají různé obrazy v kvantové mechanice, jak fungují pokročilejší operátory a hlavně věci jako poruchová teorie pro přibližné řešení Schrodingerovy rovnice a kvantový popis elektromagnetického pole. Bohužel relativně brzy po začátku semestru jsme se spolužáky téměř absolutně přestali chápat, co se děje na tabuli. Pochopení (většiny) učiva přišlo až o zkouškovém a po pořádném přečtení různých doporučených i neoficiálních materiálů. Pochopení kvantového popisu EM pole je pak asi rozvrhováno spíše do dalšího předmětu Kvantová optika, tady bylo spíš naznačeno.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [3]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 33 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 33 % [1]: ano
- 3 : 33 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká