Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAT1] Matematika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 53
- Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
80 % [8] |
2: |
|
20 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.20
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
66 % [2] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
85 % [6] |
2: |
|
14 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Přednášky mi občas nedávaly smysl, než jsem si stačila opsat látku z tabule, nedokázala jsem určit kde skončil. Je těžké látku vnímat i zapisovatstudijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Teorie vysvětlená na příkladech, zdůrazněny všechny tríčky pro usnadnění důkazů, nic nechybělo ani nepřebývalo.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Ochotu vysvětlit látku několikrát.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Jediný z mých cvičících, který nebyl ani jedinkrát zmatený. Velmi hodný a trpělivý. Vše důkladně vysvětleno.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Nedávat testy ke konci hodiny, kdy je nestíháme dopsatstudijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Jeho ochotu vysvětlovat látku klidně několikrát.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Ochotný, baví ho to, chce nás to naučit, nemá potřebu někoho potápět.studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
-
Přednášky pana doktora jsou velmi přehledné a pochopitelné.studijní obor: Jaderné inženýrství;
-
Systematický výklad pochopitelný úplně pro každého, kdo pochopit chce.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Perfektní jako přednášející i cvičící (na cvičení možná až moc hodný a trpělivý se studenty, kteří nemají povědomí o absolutních základech matematických operací již zopakovaných na cvičeních i přednáškách).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Myslím, že jsem měla cvičení 2x týdně, i když mělo být 3x za dva týdny (snad jen 2x odpadlo kvůli svátku). Ale alespoň jsme vše propočítali.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [6]: 90%-100%
- 2 : 14 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
- 2 : 14 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 33 % [1]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 66 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký