Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17THNJ1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
50 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
50 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.50
- Průměr hodnocení: 2.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
-
Ochotu poskytovat konzultace a vypisovat další termíny zápočtového testu.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Pokud by pan doktor o něco zlepšil svůj rukopis na tabuli, rozhodně by to nebylo na škodu. Dalším bodem je potom počítání příkladů. V BK je sice tento předmět během ZS veden jen jako přednáška, ovšem počítají se tam i příklady. No... počítají... pan doktor vždy rozdá/promítne na zeď zadání, a řekne, ať vypočítáme ten příklad. Během toho, co počítáme, prochází třídou a kouká se na nás, dokud někdo z nás neřekne nějaký výsledek. Pak nám řekne, že to přece bylo jednoduché, a výsledek schválí, nebo řekne jiný a napíše jej na tabuli. Pokud nikdo netuší, jak počítat, řekne jen - použijte vzorce, které jsme si uváděli na přednášce. A přitom by to nemusel být zdaleka tak obtížný předmět, a stačilo by tak málo - spočítat aspoň několik příkladů opravdu krok po kroku na tabuli i s komentářem proč se co děje.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 50 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5