Kobylka Dušan Ing. Ph.D. - [17THNJ3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
25 % [2] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
25 % [2] |
5: |
|
25 % [2] |
Statistické údaje
- Medián: 3.50
- Průměr hodnocení: 3.12
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
25 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
25 % [1] |
5: |
|
25 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [4]
1: |
|
25 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
25 % [1] |
4: |
|
25 % [1] |
5: |
|
25 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 3.50
- Průměr hodnocení: 3.25
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
-
Oproti předchozím rokům oceňuji rozdělení 3 hodinové přednášky na 1,5 dvouhodinové - ve výsledku se lépe udrží pozornost. Lépe vypadá také nový formát zápočtového testu. Co zlepšit: především začít počítat příklady - včetně postupu na tabuli, alespoň ty počáteční. Vytvoření sbírky příkladů pro tento předmět a aktualizace skript dle přednášené látky. Ideálně spolu s úpravou prezentací do podoby, která by mohla být publikovatelná na MyDMS.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Přednášky jsou celkem v pořádku. Ale neodpovídají náročnosti zápočtu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Rozhodně stojí zato na ně chodit (bez účasti to musí být opravdové peklo), navíc jsou efektivní a zajímavé.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Přednášky bych oživil necom, aby tam studenti tak neusinalistudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
Efektivitu, hluboké porozumění.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Jeho zápal pro termohydraulikustudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Cvičení by měla být doopravdy cvičení věnovaná příkladům. Takovým příkladům, které se pak objevují na písemce.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Vydat sbírku s řešenými příklady zkouškového typu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Více probrat příklady co jsou v zapoctovem testu, připravit na to studenty,studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Dobré osobní jednání a vstřícný přístupstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Ochotu ke konzultacím.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Porozumění látce, efektivita práce (a výkonnost obecně), pěkný zápis, opravdu kvalitní příprava na přednášky, pěkné příklady do hodin (+ poskytnutí věcného komentáře), pěkné obrázky z praxe (experimentů) ... je toho mnoho, co je na panu doktorovi jedinečné (a zároveň pozitivní).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Jeho přístup k problematice, baví ho to a věnuje tomu vse.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Přednášení, zapojení studentůstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Vydat sbírku řešených příkladů zkouškového typu k tomuto předmětu. Jinak si toho studenti odnesou pomálu (což je smutné). Méně se chovat ke studentům jako k hadru - když pedagoga někdo upozorní na chybu, tak slušní pedagogové s úsměvem poděkují - kdežto pan doktor bez hnutí brvy a bez jediného slova chybu opraví a jde dál. Slušnost není slabost.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Zoufale chybí cvičení. Obtížnost zápočtu je pak o několik levelů výš, než nejsložitější příklad, který byl počítán na přednáškách.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Více počítat na cvičení to co je v zapoctovem testu, aby nebyli studenti tak zaskoceni zadáním testustudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Cvičení nejsou dostatečná. I když rozumíte látce, musíte si osvojit určité postupy v praxi/příkladech. Někdo je vám prostě musí ukázat. Jinak se v tom člověk pořád plácá a dosahuje 30-40% na zápočtu. I když si pak jeden myslí, že už všemu rozumí, tak ho na písemce překvapí nějaký speciální příklad, který se v praxi dělá jinak. Např. souproud a protiproud přirozené a nucené konvekce. Víme, jak je máme řešit, ale nedokážeme je od sebe správně rozeznat. Pak už se to s vámi táhne celou písemku a zápočet vám zase uteče.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Proč se do rozvrhu nezařadí regulérní cvičení? Letos na to byla fůra času - rozhodně by to bylo efektivnější než pak o zkouškovém řešit doma příklady sám.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Příklady pouze zadané, bez společného procvičení postupu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Cvičení moc nebylo, jen e poštou základní příkladystudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: 90%-100%
- 2 : 25 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [4]
Průměr odpovědi: 3.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 25 % [1]: 3
- 4 : 25 % [1]: 4
- 5 : 25 % [1]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [4]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 25 % [1]: 1
- 2 : 25 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 25 % [1]: 4
- 5 : 25 % [1]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [3]: velmi obtížný
- 2 : 25 % [1]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký