Krejčiřík David Mgr. DSc. - [01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 25
- Procento hodnotících: 32 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
87 % [7] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.12
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
87 % [7] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.12
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
-
Cvičení byla skvěle vedená, Každé cvičení začínalo přehledem teorie potřebné k daným příkladům. Vše bylo důkladně vysvětleno.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Humor - nikdy jsme nevěděli, jestli to myslí vážně. Super přístup. Nadhled.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Na doktorovi Krejčiříkovi oceňuji jeho lidský přístup a především snahu každý příklad řešit z definic a nikoli nějakým speciálním postupem, pro konkrétní příklady.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Pan Krejčiřík kladl velký důraz na to, proč danou věc počítáme daným způsobem, nechtěl, abychom uměli pouze naučené metody řešení příkladů. Vždy k probíranému okruhu uvedl dané definice a učil nás je aplikovat.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Přátelský a vyjde vstříc. Zakládá si na dobrovolném chození k tabuli a když si člověk neví rady, tak se ho snaží nasměrovat, projít s ním ten příklad, což pomáhá i těm zrovna nevyvolaným.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Vážím si toho, že náš cvičící se nejdříve snažil, abychom látku pochopili, a až pak počítali příklady. Vždy u nich chtěl vysvětlení, proč postupujeme právě takto, což hodně pomohlo i v kontrolních testech, kde se člověk nemusel naučit nazpaměť postup, ale byl schopen sám vymyslet, jak postupovat. Oceňuji také přehledný a srozumitelný zápis na tabuli.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Opravdu se snažil, abychom to pochopili a nebyli jen cvičené opice mechanicky počítající.Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Zaměřit se více na příklady z testů. Některé typy jsme vůbec neprobrali a byli jsme trochu pozadu.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Občas trochu ubrat sarkasmu, ale jen trochu ; )Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Cvičení bylo jen jednou týdně, uvítala bych spíš dvě, aby se stihlo látku probrat detailněji, vzhledem k tomu, že, narozdíl od analýzy se s ní člověk na střední škole nesetká.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Hodinová dotace by mohla být vyšší.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Kredity jsou za docházku, takže se určitě vyplatí na cvičení chodit. Mezi prvním a druhým kontrolním testem bylo velmi málo času na procvičení a nestíhala se procvičit všechna látka obsažená v druhém testu, museli jsme si domluvit cvičení navíc, aby se vše stihlo probrat.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Na cvičeních se někdy dost těžko stíhá všechna potřebná látka, což nejspíš ovlivňuje i časové rozvržení testů během semestru.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.12
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 87 % [7]: 1
- 2 : 12 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 87 % [7]: lehký
- 5 : 12 % [1]: velmi lehký