Maryška Jiří Ing. - [02KVAN] Kvantová mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / 10
- Procento hodnotících: 60 %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [6]
1: |
|
50 % [3] |
2: |
|
50 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.50
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Po Novém roce přinesl cukroví.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Vstřícnost, vhled do problematiky, ochotu. No prostě Jiřík.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Přistup ke studentům a snaha vysvětlit a přátelský přístup s vloženou srandou a pohodou.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Riešenie príkladov bolo názorné, s primeraným slovným komentárom ohľadom postupu riešenia ako aj fyzikálnej interpretácie výsledku.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Osobní přístup ke studentům a důraz na vysvětlení základních myšlenek kvantovky.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Občas trošku víc komentovat, co se děje na tabuli, a nosit častěji cukroví.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Před příkladem napsat co se počítá a co známe. V polovině příkladu bylo až na konci jasné co se počítalo.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Pointu niektorých príkladov som pochopil až pri ich konfrontácii so zadaním z materiálov k cvičeniam dostupných spolu s wikiskriptami. Skrátka by to občas chcelo jasne uviesť, čo ideme spočítať.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Na cvičení se probírala spousta věcí které podle mě nebyli až tak podstatné k udělání předmětu a polovina cvik bylo vlastně dokázaní, že oficiální tahák je správný. A podstatné příklady ke zkoušce se podle mě neudělali a chybělo to.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [3]: 1
- 2 : 50 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 16 % [1]: středně obtížný
- 4 : 16 % [1]: lehký
- 5 : 66 % [4]: velmi lehký