[02KVAN] Kvantová mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 52
- Procento hodnotících: 23 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 52 studentů.
- Ukončilo předmět: 33 studentů.
- Průchodnost: 63 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [11]
-
Krásně odpřednášená kvantová mechanika.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Velmi zajímavá, avšak poněkud náročná látka.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Opět náročná a dosud nám neznámá matematika na pozadí dělá tento předmět obtížnějším něž ve skutečnosti je.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Velmi dobry predmet, zaujimavy, prednasky boli trochu nudne ale o to zaujimavejsie cvicenie.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Předmět hodně náročný na pochopení teorie ale na projdení není až tak náročný jelikož se nevyžaduje znalost probírané teorie.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Velký rozdíl od předešlých fyzik.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Veľmi príjemná bola možnosť vyhnúť sa teoretickej časti skúšky a ešte odísť so slušnou známkou.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
zaujímavý ale hodne náročný predmetstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Základní kurz kvantové mechaniky. Přednášky srozumitelné, cvika psychicky nenáročná, fajn předmět.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
výborný úvod do QMstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Výborně vedený, zajímavý předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 58 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [4]: 2
- 3 : 8 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.09
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 83 % [10]: ano
- 3 : 8 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká