Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. - [01PNLA] Pokročilé partie numerické lineární algebry
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 13
- Procento hodnotících: 53 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
85 % [6] |
2: |
|
14 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [7]
1: |
|
85 % [6] |
2: |
|
14 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.14
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
-
Pravděpodobně zatím nejlepší přednáška z numeriky.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Prednasky na kterych se student citi spokojene a dobre.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Vlastní zápisky.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Klasika, dostanete par otazek na ty odpovite to co se odprednaselo. Plus je deobre ukazat, ze tomu rozumite.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Možnost zkoušky v předtermínu už před vánocistudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Výhodou byl předtermín již před Vánoci, zkouška probíhá standardně.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
-
Je to frajer.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Přehledný zápis, jasnost výkladu.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Velice pěkný zápis na tabuli, vše přehledně vysvětleno, důkazy srozumitelné.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
pořádek na tabuli, snaha vše srotumitelně vysvětlitstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematická informatika;
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Fajn by bylo ty zapisky, z kterych prednasi napsat do LaTeXu. Dobre se z toho uci.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Není co vytknout.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
Chtělo by to trošku zpomalit a nechat studentystudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [6]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 71 % [5]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
- 2 : 14 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5