Nguyen Zbyněk Bc. - [02MECH] Mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 26
- Procento hodnotících: 34 %
Celkové hodnocení [9]
1: |
|
100 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [9]
1: |
|
100 % [9] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
-
Čas, který věnoval do cviční, chtěl pomoc všem, aby tomu více rozuměli, doučování.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Naprostá spokojenost. Přátelský přístup. Připravenost na hodiny. Domácí úkoly. Možnost doučování. Super ankety (prezence).studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Nejlepší cvičící co jsem v prvním semestr vyfasoval. Látku umí perfektně vysvětlit a hlavně se to ostatním snaží vše přehledně naflákat do hlavy.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Podpora, přehled o všem, odkazy na LAL a MAN, mnoho učebních pomůcek, odhodlání, osobní kontakt, pomoc při nepochopení učiva.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Předmětu i studentům se věnoval s chutí a zapálením hořícího čokoládového dortu. Domácí úkoly hodně pomohly, stejně jako komentování látky z přednášek a barevné obrázky.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Snahu a obětavost.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Super cvičící, zároveň je člen týmu tutorů, takže chápe, že ne vše je tak zjevné jak si skripta myslí. Vysvětluje fyzikální principy z různých úhlů pohledu. Zadává doplňující úkoly s rozsáhlou nápovědou, takže za semestr máte možnost propočítat (skoro?) celá skripta a získat bonusové body k zápočtovému testu.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Vždy připravený na výuku. Převážně jsme počítali příklady, na začátku hodiny byl často teoretický úvod (mně pomáhal lépe si spojit látku z prednášky a cvičení). Zadával a opravoval nám dobrovolné úkoly publikované i s nápovědou a později i řešením. Byl vždy ochotný pomoci (nejen s mechanikou), nabízel konzultace.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Oceňuji jeho nadšení a zájem vše dobře podat a vysvětlit. Snaží se se studenty diskutovat a komunikovat. Oceňuji kolik práce si dává s domácími úkoly, nápovědami k nim, vysvětlivkami a odkazy na názorná a poučná videa.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
-
Jediná věc, která mě teď napadá je rychlost opravování domácích úkolů, ale nemůžu mu to dát za zlé.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Mohl by cvičit více cvičení. :)studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Někdy byl problém si v přeplněné učebně sednout.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Někdy se moc rozkecal o něčem jiném, co moc nesouviselo s látkou. Věci co budeme probírat třeba ve druháku, či třeťáku. Ale nedivím se mu, asi bych dělal to stejné, pokud bych tomu tak dobře rozuměl.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Není v čem.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Nic mě nenapadá.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Cvičení probíhala tak, jak bych na vysoké škole očekával. Jen se druhou půlku semestru moc netahalo k tabuli, protože na to nebylo tolik času.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Je velký rozdíl mezi cvičícími a jejich nároky na zápočet. Hodin by mohlo být víc.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Počítání kinematiky, dynamiky a základních fyzikálních počtů, to co se dá představit....studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Cvičení občas jsou ve vysokém tempu, ale to je zapříčiněno poměrem cvičení a přednášek.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [9]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [9]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 88 % [8]: středně obtížný
- 4 : 11 % [1]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký