[02MECH] Mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 54 / 293
- Procento hodnotících: 18 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 293 studentů.
- Ukončilo předmět: 182 studentů.
- Průchodnost: 62 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [49]
-
Student zjistí o kolik je zajímavější vysokoškolská fyzika, než ta na střední.Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Mám pocit, že mechanika je v prvním ročníku pouze systematická chyba. Vůbec nezapadá do nějaké matematické průpravy a metodiky, žák má používat věci, kterým nerozumí a tak si nakonec z celé mechaniky odnese hrozně málo, rozhodně ne nějaký vhled. Na to jak je mechanika základním kamenem celé fyziky, je tento základ kamenem velmi vratkým a rozhodně ne vhodný k nějaké další fyzické nástavbě - to mě mrzí.Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Asi nejlepší a nejsrozumitelnější předmět prvního semestru (i přes neznalost matematického aparátu - když alespoň tušíte, co je derivace a integrál, dá se to strávit), a to hlavně díky přístupu pana doktora Břeně. Je to úžasný člověk, ochotný všechno vysvětlit. Jestli existuje Bůh, jmenuje se David Břeň. Rozhodně se vyplatí chodit na přednášky a psát si poznámky, i když to nepochopíte hned na přednášce. Když se na to doma podíváte, případně přečtete ve skriptech další souvislosti, začne to dávat smysl :) Zápisky na tabuli jsou občas trochu nečitelné, chvíli mi trvalo, než jsem pochopila, že to epsilon je ve skutečnosti suma :)studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Asi nejzábavnější předmět v prvním ročníku, pokud jste na fjfi, protože vás baví fyzika.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Cvičení k přednáškám z mechaniky zaměřené na počítání příkladů.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Cvika byla super, přednášky taktéž.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Díky vyčerpávajícím skriptům jasná struktura jak přednášek, tak cvičení.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PO
-
Dobrá příprava ke zkoušce a počítání příkladů i z běžného života.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Fyzika je hlavním důvodem, proč jsem na školu šel a se Zbyňkem mě cvičení fakt bavila!studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Mechanika by si zasloužila více než jednu hodinu cvičení.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Mechanika je velký skok od středoškolské k vysokoškolské fyzice, která se stává spíš matematikou.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Mechanika je zajímavá a není v ní těžká ta fyzika, ale spíše matematika, která se tam používá a není zatím probraná.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Naprostá spokojenost. Břeň je na přednáškách pozitivně naladěný, je vidět, že ho dané téma opravdu zajímá a žije tím. Každou druhou středu se navíc v budově Matfyzu ukazovaly nějaké pokusy. Byla radost na přednášky chodit.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
náročná především teorie kvůli potřebě znalostí složitější matematikystudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Nejpříjemnější předmět celého zimního semestru!studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Nic nemámrole předmětu: PO
-
Občas se člověk diví, co se vlastně na přednáškách děje, ale prof. Břeň je fajn chlapík a je to docela zábava.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Ocenuji zahrnuti pokusu do vyuky.role předmětu: PO
-
okstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Pěkné rozšíření středoškolské fyziky.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Predmet bol celkom náročný ale zvládnuteľnýstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
predmet sam o sobe neni tezky... jde o to jak je podanystudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Predmet splnuje ocakavaniastudijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Problémem je časová dotace. Přestože Ing. Petrásek byl ochoten odpovídat na otázky k tématu, bylo snadné dostat se položením několika otázek do časového "skluzu", jak nás cvičící sám upozornil. Působí to na mě, jako by časová dotace pro cvičení počítala pouze s tím, že cvičící nahrne látku na studenty a oni to nějak strávili, jako kdyby otázky na cvičení vůbec neměli patřit (podle poskytnutého času to tak vypadá). Neustáli "skluz" se vyrovnával tím, že nám na email byli posílány řešení k nějakým příkladům pro samostudium, což je pochvala pro cvičícího a taky ukazatel na nedostatečnou časovou dotaci. Je plno věcí, které se na cvičení ani nestihly probrat, ale na zkouškách jsou však vyžadovány (konkrétně setrvačníky).studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Proste mechanikarole předmětu: PO
-
Předmět, kde se konečně dozvíte, po jaké trajektorii trousí mechy své výtrusy.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Předmět zajímavý, ale pro někoho kdo fyziku dva roky neměl, ze začátku poměrně těžké.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Přednášky jsem často nechápala, ale paní cvičící byla velice milá.studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Přestože na přednáškách bylo obtížné se zorientovat v probrané látce, tak se dalo dělat si dle poznámek na tabuli smysluplné poznámky. Učit se podle nich na zkoušku už bylo daleko jednodušší než se učit podle skript.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Rychlokurz matematiky a pak seznamování se s vysokoškolskou fyzikou. Břeňovy vtipy se kompenzují s tím, že nechápete. Pokusy na Matfyzu jsou to nejlepší, co v prvním semestru potkáte. Je dobré si dělat poznámky z hodin, protože výpočty ve skriptech nejsou tolik komentované a dělá se v nich více kroků najednou.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Super, se Zbyňkem. Fotil tabule, dával dobré DU, vypočítali jsme hodně příkaldů.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Škoda, že na téhle fakultě předbíhá fyzika matematiku. Jinak je mechanika fakt zajímavý předmět.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Těžký předmět.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Trošku zmatek, ale dá se to naučit.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Úvod do VŠ fyziky.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Velmi zajímavý, avšak trochu nespořádaný předmět.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
V pohodě vysvětlené.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Výborně podaná fyzika, pokusy na MatFyzu, zábavný výklad, trpí neintuitivním matematickým aparátem. Základy vektorů a matic teprve budujete na LAL, v analýze jste ještě nenalezli ani epsilon a Břeň už integruje a počítá determinat.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Vyhovující co se týče probírané látky a stylu přednášek. Pro studenty fyzikálních oborů je mechanika radost.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
xyzstudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
zajímavéstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajímavé.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Zajímavé přednášky.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
zajímavý předmětstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajímavý předmět. Člověk, který neoplývá velkými znalostmi ze střední se však může rychle ztratit.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Ze začátku trochu šok. Výsledné nároky jsou snesitelnější.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Pro řadu lidí je obtížné pracovat s diferenciálními rovnicemi ještě dříve, než na ně přijde řada v matematické analýze. To je, dle mého názoru, takový větší kámen úrazu tohoto předmětu.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět je mnohdy trochu chaotický a používá matematiku, kterou student ještě nezná.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Nejtěžší předmět po přechodu na vysokou školu.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [54]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 59 % [32]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [18]: 2
- 3 : 5 % [3]: 3
- 4 : 1 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [54]
Průměr odpovědi: 1.10
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 3 % [2]: nevyjádřeno
- 2 : 81 % [44]: ano
- 3 : 5 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 1 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká