Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02TEF1] Teoretická fyzika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 46
- Procento hodnotících: 28 %
Celkové hodnocení [13]
1: |
|
69 % [9] |
2: |
|
30 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.31
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [13]
1: |
|
69 % [9] |
2: |
|
30 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.31
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
-
Jeho lidský přístup spojený s kvalitně podanou látkoustudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Bez jakéhokoliv přehánění nejlepší cvičící na katedře fyziky. Petr Novotný umí vše popsat naprosto rigorózně a přitom pochopitelně, často jsme u příkladů polemizovali nad tím jak by to vypadalo kdyby zadání vypadalo trochu jinak. Ze všech cvičících co jsem zatím potkal měl P. Novotný jednoznačně nejlepší mluvený přednes, okamžitě a věcně odpovídal na všechny otázky a dokázal sem tam hodinu odlehčit nějakou historkou nebo aktualitkou.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Prvé cvičenia sa mi moc nepozdávali, ale potom sa to postupne zlepšovalo. Zápočťaky odpovedali látke na hodinách a boli sme myslím aj fajn pripravení na skúškovú písomku. Čiže nakoniec s cvičiacim veľká spokojnosť. Oceňujem jeho fyzikálny prehľad, je vidno, že tomu rozumie.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Přehled plus dobrá příprava na zkoušku. Cvičení byla srozumitelná a celkově se mi líbily.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Jeho zápal a schopnost jet takovou rychlostí, že se divím, že mi na konci cvičení neupadne ruka. To myslím jedině pozitivně, připadala jsem si na zkoušku připravena a měla jsem jistotu, že jsme stihli vše, co bylo potřeba. Cvičícího velice doporučuji.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Hluboké porozumění problematiky jak předmětu TEF1, tak i okolní problematiky na kterou lze při cvičeních narazit, a v neposlední řadě perfektní připravenost na cvičení.studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Nejlepší cvičící! Kéž by tento předmět i přednášel.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Projel vše důležité. Na začátku shrnul základní teorii k tématu.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Všeobecný nadhled a schopnost se orientovat ve všech těch čárkách, vlnkách atd.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Vtipný, vždy má dobrou náladu. Nikoho do ničeho nenutí a při písemkách není příliš přísný a snaží se najít co se dá. Srozumitelně vysvětlí probíranou látku.Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
-
V ničemstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Niekedy bolo na cvičeniach tak rýchle tempo, že to podľa mňa ani nemalo zmysel. Neviem, či tomu niekto stíhal v tom momente chápať. Na druhú stranu chápem, že tých cvičení je málo.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
20 minut hledím do monitoru a snažím se něco hnidopišsky vymyslet, ale fakt mě nic nenapadástudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Jede hrozně rychle, dost často jsem vůbec nesíhal ani si psát poznámky.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Byly v pátek odpoledne... což je vždycky náročnéstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
konečně bylo v osnovách splnitelné množství látky a nečekalo nás samostudium posledních kapitol. Cvičení se navíc velice dobře doplňují s přednáškou a hodně mi pomohla i při ústní části.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [13]
Průměr odpovědi: 1.31
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 69 % [9]: 1
- 2 : 30 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 76 % [10]: středně obtížný
- 4 : 23 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký