Novotný Petr Ing. Ph.D. - [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 16 / 52
- Procento hodnotících: 30 %
Celkové hodnocení [16]
1: |
|
81 % [13] |
2: |
|
18 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.19
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [16]
1: |
|
81 % [13] |
2: |
|
18 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.19
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
-
Skvělý cvičicí na fyziky obecně. Snaží se vše stihnout a vysvětlit. Zaměřuje se na nejdůležitější příklady, které by se mohly objevit u zkoušky.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
srozumitelné a důkladné vysvětlení probírané látky, shrnutí teorie, smysl pro humor - zatím nejlepší cvičícístudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Z fyzikálních předmětů zatím nejlepší cvičící. Petr Novotný má velice dobrý slovní projev, umí učivo dobře vysvětlit a vše popisoval velice rigorózně.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Vynikající.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zopakuje teorii z přednášek a vypíchne to nejpodstatnější. Vše se stihne.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Skvěle vedená cvičení v poměrně vysokém tempu. Důkladně se probrala i teoretická část, takže k pochopení příkladů nebylo nutné navštěvovat přednášky. Zápis na tabuli byl čitelný a srozumitelný, takže co jsem nestihla pochopit na místě se dalo snadno vyčíst z poznámek.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
výklad a přístup ke studentůmstudijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Dle mého názoru nejlepší cvičící z dané nabídky.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Až během učení na zkoušku jsem dokázala plně ocenit, jak skvělý je pan Novotný cvičící! Všechno potřebné ke zkoušce bylo probráno a velmi dobře vysvětleno. Kéž by mohl mít všechna cvičení.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Dobře vysvětlil teorie k výpočtůmstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Snažil se projet důležité příklady v dané kapitole.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
-
V ničem. Sice si člověk občas připadá jako na dostizích, ale jinak to nejde.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Nepřetahovat v podstatě každé cvičení, ale to není zas až tak jeho chyba vzhledem k množství času, které má na dané množství látky.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Hrozně rychle vykládá.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Udělat možná jedno cvičení na příklady co se objevují v písemkách.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Více času věnovat polarizaci a interferenci. Posledních 30 minut na poslední přednášce je přece jen trochu málo.Kristýna Šrámková studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
-
Nebylo by špatné, mít na vše více času.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Stálo by za zvážení zvýšení hodinové dotace. Aby se stihlo vše potřebné propočítat, tak některá cvičení byla v šíleném tempu.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Ve druhé polovině semestru byla cvičení velice chaotická, protože bylo třeba probrat nesplnitelné množství tématstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Alespoň moje cvičení se vedla ve velmi vysokém tempu. Přesto se nestihlo vše, na atomovku jsme se ani nepodívali a u zkoušky se objevily příklady, které jsme typově nikdy neviděli. Bylo by dobré zvážit případnou vyšší časovou dotaci na cvičení.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Látka cvičení je poměrně obtížná. Obecně na cvičeních z fyzikálních předmětů bych vypíchla takové to "tohle jste si říkali v algebře, je to vlastně to či ono...". Myslím si, že spousta studentů to tam sama moc nevidí. Dále oceňuju povinné domácí úkoly, které nakonec nejsou příliš obtížné a přitom donutí se nad látkou zamyslet dříve než u zápočtové písemky.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Na cvičeních se nestíhá. Buď cvičící projede vše, ale rychlostí blesku, takže člověk z toho moc nepochytí a nebo se vysvětluje podrobně, ale potom se nic nestihne.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [16]
Průměr odpovědi: 1.19
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 81 % [13]: 1
- 2 : 18 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 6 % [1]: obtížný
- 3 : 62 % [10]: středně obtížný
- 4 : 31 % [5]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký