Richter Ivan doc. Dr. Ing. - [12KVEN] Kvantová elektronika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 10
- Procento hodnotících: 30 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
66 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
33 % [1] |
3: |
|
66 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 2.67
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Velmi jsem se snažil chodit vždycky s nadějí, že si alespoň něco odnesu. Málokdy jsem nebyl zklamán.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
čtyři hodiny KVENu v kuse jsou nezvládnutelné, kdyby byly přednášky rozdělené, mělo by chození na ně větší smyslstudijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
-
Určitě bychom nebyli uraženi, kdyby se u každého důležitého tématu pomalu a názorně zopakovalo, oč se vlastně jedná.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Ke zkoušce mi pomohli jen zápisky kolegů a vytrvalá modlitba.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Zápisky spolužáků + Louisellstudijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
V podstatě šlo o to někde opsat příklady a pak se pokusit okomentovat zápočtové testy, případně se alespoň usmívat a komentář poskytl zkoušející. Nebýt toho velmi mírného, až absurdního známkování, asi by nikdo neprošel.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Tak nějak nakonec člověk dostal známkustudijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Je nadšený pro všechny, povídá s vervou a velmi rád, nikdy vás neodmítnestudijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Jeho nadšení pro věcstudijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
-
Pan docent je vždy plný energie a velmi ochotný.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
-
Více povídat na jeden témat a ne pořád skákat sem a tam, protože někdo, kdo vyučovanému předmětu nerozumí a nemá žádnou knihu jako záchranu, se může velmi rychle otrávit tím, že neví, kam dřív skočit. Používat méně šipkového formalismu a napsat skripta by bylo opravdu potěšující a příští generace studentů by to jistě ocenily.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
Trochu zpomalit výkladstudijní obor: Optika a nanostruktury; role předmětu: PO
-
Bohužel je velice těžké sledovat a chápat přednášku a zápis na tabuli. Výklad je extrémně rychlý a ne moc organizovaný. Pan docent u spousty věcí, které se probírají, předpokládá, že je automaticky chápeme, což je spíše výjimkou. Snad by pomohlo výklad trochu zpomalit a počítat u studentů spíše s neznalostí, než znalostí.studijní obor: Laserová technika a elektronika; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: 90%-100%
- 2 : 66 % [2]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.67
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 66 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5