Růžička František Ing. - [02MECH] Mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 14
- Procento hodnotících: 35 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
80 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
80 % [4] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
-
Bylo vidět, že Ing. Růžičku učení velmi baví a snaží se nám Mechaniku co nejvíc vysvětlit.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Ochotu a snahustudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Skvěle vysvětlil setrvačníky. Co tak vím od ostatních měli jsme nejzajímavější zápočťáky.Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Mohl by se pravidelně dobře připravovat. Některé hodiny byly skvělé, jiné (občas) hodně chaotické a nepřínosné.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Zlepší se praxí.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Žvýkačka.Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Neuškodila by vyšší hodinová dotace.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.80
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1
- 2 : 80 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 100 % [5]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký