Semorádová Iveta Ing. - [02MECH] Mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 21
- Procento hodnotících: 9 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
100 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 4.00
- Průměr hodnocení: 4.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [2]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
100 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 4.00
- Průměr hodnocení: 4.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Těžko říct, zda je to + nebo -, ale zápočtové písemky byly dost lehké.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
Cvičící vůbec nebyla připravena na to, cvičit tento předmět. Mnohdy tématům nerozuměla a často na cvičeních ztratila nit. Cvičení pak postrádala nějakou návaznost, probrala s námi jen pár opravdu nejlehčích příkladů ze skript, jejichž nenáročnost se pak odrážela ve velmi lehkých zápočtových testech, ale už nereflektovala potřeby k praktické zkoušce z mechaniky. Spíše bych ocenila obtížnější formu cvičení a "vyšší laťku", která by se mi zúročila ve vědomostech.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Zvednout úroveň. Level toho, co se probírá na cvičeních ke složení praktické části zkoušky a požadovaným znalostem nestačí. Občasné vysvětlení teorie by také neuškodilo.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [2]
Průměr odpovědi: 4.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 100 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 100 % [2]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký