Štefaňák Martin Ing. Ph.D. - [02KVAN] Kvantová mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 43
- Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [13]
1: |
|
69 % [9] |
2: |
|
15 % [2] |
3: |
|
7 % [1] |
4: |
|
7 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.54
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.09
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.02
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.60
Hodnocení v roli přednášející [12]
1: |
|
66 % [8] |
2: |
|
16 % [2] |
3: |
|
8 % [1] |
4: |
|
8 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.58
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.25
- Medián: 1.42
- Průměr hodnocení: 1.74
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Stojí za to, vydržte tam chodit.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Živé rychlejší, žádné uspávaní hadů ale hodně náročné na chápaní a většinou člověk nevěděl o co se akorát jedná, pokud to nebyl student génius.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
DObré přednášky, vyplatí se navštěvovat.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
Velmi dobre vysvetlena latka, pomahal cloveku pri tabuli, vzdy sa snazil naviest na spravnu cestu a nenechal ho trapit sa pred tabulou.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Hlavne skripta, vlastne zapisky z cvicenia a pisomky z minulych rokov.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Zdrojem pro studium byly vlastní zápisky i wikiskritpa.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Sbírka problému z kvantové teorie (Klíma, Šimurda) - perfektná zbierka a pri učení hodne pomohlastudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Sbírka příkladu, poznámky z hodiny, Skálův "Úvod do kvantové mechaniky".studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
-
Pokud nejdete na ústní, je zkouška až směšně jednoduchá - pokud jste chodili na cvika, zvládnete se připravit za jedno odpoledne. Ústní už je důstojná.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška (písemná) je na dvě hodiny a je to dost o počítání, ale není to nic zákeřného. Jensi člověk musí dávat pozor na imaginární pravděpodobnost atp. Ústní není těžká, chce se jen přehled (tj. fyzikální podstata a souvislosti) a není třeba se učit veškeré odvozování. Jak trefně poznamenal dr. Štefaňák, je to zkouška z kvantovky a ne ze speciálních funkcí.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Ked si clovek prejde vsetky priklady z cvicenia a pochopi princip braketovych zatvoriek a operatorov, tak by nemal mat problem zlozit skusku.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Teoretickej časti som sa dobrovoľne vyhol. Pri praktickej mi prišiel neadekvátny čas na vypracovanie. Písomku som písal opakovane a zakaždým som mal problém s časovým stresom.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Mrzí ma, že na cvičeniach sa preberajú len jednoduché verzie príkladov a potom na skúške ste nemilo prekvapený a niektoré veci vidíte prvý krát. Ale chápem že 1 cvičenie do týždňa to neumožňujestudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
U zkoušky se naštěstí píšou jenom příklady.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
-
Nosí manžetové knoflíčky! A jinak tomu rozumí, má to hezky připraveno a umí zodpovědět na otázky.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Sympaťák.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Snaha podat obtížnou látku co nejpochopitelněji a vyhýbání se frázi "výpočet je triviální".studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Život ve přednáškách. přednášky nebyli moc nudné nebo uspávající. Rovněž oceňuji přátelský přístup ke studentům.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Zrozumiteľný a dobre zaznamenateľný výklad.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
vedomostistudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Přehledný zápis na tabuli, připravený výklad, relativně dobrý přednes.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
zrozumiteľnosť, zapálenosť pre látku, príležitostné "fun facts" :)studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
Trošku změnit font, trošku jej "zčitelnit". A občas trošku ubrat tempo.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Možná někdy čitelnější písmo a značení, Studentovi který nerozuměl v daném momentě tomu co se na tabuli počítá nemuselo být zřejmé jestli je nad písmenkem napsaná vlnka nebo čárka nebo stříška. Někdy tyhle symboly splývaly jako jeden.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Nie vždy som tak úplne stíhal jeho tempu. Taktiež by som trochu zosystematizoval zápis na tabuli.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Přednáší rychle, ale dá se to stíhat a asi je to pro výklad látky nezbytné. Takže asi v ničem.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Niektore priklady boli velmi dlhe.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [4]: 90%-100%
- 2 : 33 % [4]: 75%-90%
- 3 : 16 % [2]: 50%-75%
- 4 : 16 % [2]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 41 % [5]: Vlastní zápisky
- 2 : 8 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 8 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [8]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [12]
Průměr odpovědi: 1.58
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [8]: 1 (výborný)
- 2 : 16 % [2]: 2
- 3 : 8 % [1]: 3
- 4 : 8 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 100 % [1]: velmi lehký