Víšek Jan Ámos prof.RNDr. CSc. - [01REAN] Regresní analýza dat
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
12 % [1] |
2: |
|
25 % [2] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
37 % [3] |
5: |
|
12 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 3.50
- Průměr hodnocení: 3.12
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.43
- Průměr hodnocení: 1.62
Hodnocení v roli přednášející [8]
1: |
|
12 % [1] |
2: |
|
25 % [2] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
37 % [3] |
5: |
|
12 % [1] |
Statistické údaje
- Medián: 3.50
- Průměr hodnocení: 3.12
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.17
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.71
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
-
Bohužel jsou jinak přednášky poměrně nezáživné, neboť pan profesor přednáší z PowerPoint/TeX prezentací, na kterých má nepřehledně vypsané podrobné zápisky, které většinou rychle prolétává a vybírá si pouze některé pasáže, což vede k rychlé ztrátě pozornosti a zájmu o přednášku.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T068 Aplikované matematicko-stochastické metody PO
-
Můj subjektivní dojem, že přednášky jsou naprostou ztrátou času všech zúčastněných mi potvrzují rozhovory se spolužáky a téměř nulová účast. Jediná hodnota tohoto předmětu je ve cvičeních a fakt, že v minulých letech k tomuto předmětu cvičení nebyla, ve mně zanechává pochybnosti o znalostech absolventů. Každý takto špatně vedený předmět nejen snižuje hodnotu titulu FJFI v očích zaměstnavatelů, ale hlavně univerzitního vzdělání jako takového. Vysoké školy dnes snad poprvé v historii získávají vážného konkurenta v podobě velmi kvalitních vzdělávacích zdrojů na internetu, a tím teoreticky incentivu nalézt svou přidanou hodnotu a vyvinout se - namísto toho rok za rokem vyzčují v anketách kritizované předměty stejným způsobem. Změnu už nelze nechat na dobré vůli vedení - systém subvence, který vysoké školy dlouho chránil před vlivem konkurence a trhu, jim již dlouho nepomůže.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T058 Matematická informatika V
-
Přednášky byly hrozně nudné a nepřehledné, takže nemělo smysl tam chodit.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Oceňuji prokládání přednášek vtipy a hlavně zajímavosti ze všech možných oborů.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
Pan profesor je velká kapacita a jeho vyprávění o vědcích, se kterými se zná a o jeho publikacích jsou zajímavé a zábavné. Také exkurz do historie a v půlce každé přednášky anekdota jsou osvěžující.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T068 Aplikované matematicko-stochastické metody PO
-
Vtipy a historické vsuvky.st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
-
Prezentace jsou peklo. Je velice složité se v nich vyznat.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
Prezentace, na nichž přednáška stojí, jsou už samy o sobě mizivé kvality, ale způsob, jakým nimi pan přednášející prochází znemožňuje jakémukoliv pochopení probírané látky. Mezi slidy se lítá sem a tam, většina se přeskočí, některé se bez kontextu okomentují atd. Na konci semestru nezbývalo, než si prezentace projít o samotě a snažit se pochopit, co je jimi myšleno, tím ale ztrácí existence přednášky smysl. Pokud má předmět k něčemu být a má ambice studenty něco naučit, ocenil bych buďto vytvoření nových prezentací přímo pro tento předmět na naší fakultě, nebo klasický přednes s pomocí křídy a tabule.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
Vytvořit si osnovu, či přesně chce během semestru probrat a toho se držet. Tedy ideálně vytvořit nové prezentace s pouze zmiňovanou látkou, nebo více psát na tabuli.st. průměr: <1.0, 1.5> st. obor: 3901T068 Aplikované matematicko-stochastické metody PO
-
Víc bych vysvětloval principy věcí - styl přednášejícího je pro studenty FJFI nevhodný - jsem toho názoru, že inženýrské studium není o tom, že věci fungují, ale jak fungují a proč fungují. Přednášející z velké části pouze četl a zlehka komentoval prezentace (které byly velmi nevalné kvality).st. průměr: (1.5, 2.0> st. obor: 3901T058 Matematická informatika V
-
Výrazně lepší systém a přednášet bez prezentací (které jsou navíc samy o sobě dost ošklivé a učit se z nich stejně nedá).st. průměr: neuveden st. obor: 3901T021 Matematické inženýrství V
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 90%-100%
- 2 : 12 % [1]: 75%-90%
- 3 : 12 % [1]: 50%-75%
- 4 : 75 % [6]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [8]
Průměr odpovědi: 3.12
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 25 % [2]: 2
- 3 : 12 % [1]: 3
- 4 : 37 % [3]: 4
- 5 : 12 % [1]: 5