Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semester 2018/2019
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[00PT] Přípravný týden

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 69 / 283
  • Procento hodnotících: 24 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 283 studentů.
  • Ukončilo předmět: 245 studentů.
  • Průchodnost: 86 %
  • N :  obsah předmětu [17]
    • Celkom príjemné zahájenie vysokoškolského štúdia, človek sa dozvie veľa dôležitých informácii a popularizačné prednášky sú striedané s jemným začiatkom výuky matematiky. Pre mňa bol prípravný týždeň prínosný.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Hodila by se řecká abeceda.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
    • Jde o to vás vystrašit, abyste nebrali studium na lehkou váhu a nekašlali na to (aspoň ne hned od začátku). Upřímně, po středoškolské matice to byl pro mě hroznej šok, ale člověk si musí zvyknout. To, co se tady přednáší, není potřeba hned umět, během semestru na to ještě dojde a probere se to pořádně. Někteří mí spolužáci se na studium vykašlali hned po PT, což je podle mě hloupost. Nedělejte to, ono si to všechno ještě sedne, a samotný přednášky nejsou tak drsný, jak se mi PT zdál.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Možná by stálo za to takovýto obsah zařadit trochu později - až budeme reálně aspoň tušit, o čem je řeč (to se týká těch přednášek o oborech)
      st. průměr: st. obor: 3901R061 student branch name PO
    • Myslím, že je vhodný jakožto první "omrknutí" stylu výuky a vyučujících, nicméně po obsahové stránce člověku moc nedá. Navíc je škoda, že některé kapitoly (např. sumy či komplexní čísla), byly zmíněny tak trochu letem světem. Pro některé jsou to možná samozřejmé pojmy, ale na mnoha středních školách jsou tyto okruhy zmíněny spíše okrajově. Zbytek semestru pak automaticky všichni počátají s tím, že jste se vše během jedné přednášky naučili a perfektně ovládáte.
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name PO
    • Něco se člověk dozví a je to takový příjemný start na jaderce.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Některé přednášky přípravného týdne vyloženě zajímavé, člověka naladily na začátek studia...některé měly přesně opačný efekt. Roli v tomto hrál spíš výběr přednášejících, kteří často neslevili (či slevili nedostatečně) z úrovně odbornosti, na kterou jsou zvyklí.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Poznámky, které jsem si dělal během přípravného týdne, jsem pak již dále nevyužil.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Přednášky popularizující práci zaměstnanců kateder mi přišly dost zbytečné, zejména s vlastně povinnou docházkou. Navíc skupiny, rozdělené podle oborů, neměly stejné přednášky a ani nebyla možnost se zúčastnit nějaké přednášky, která by se jevila přínosnější/zajímavější. Výuka jako taková byla naprosto v pořádku.
      st. průměr: st. obor: 3901R021 student branch name PO
    • Příjemná příležitost seznámit se i s jinými spolužáky než s těmi z vašeho kruhu. Jako motivační jsem vnímala spíše úvodní matematické a fyzikální přednášky, zatímco některé z těch, co byly za motivační označeny oficiálně (a které obsahovaly například shrnutí Fourierovy transformace do tří minut), mohly leckterého vyděšeného prváka - jako třeba mě - naopak velmi demotivovat.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Příjemný začátek prvního semestru. Informace všeho druhu, díky kterým se student lépe sžije s prostředím FJFI. Snad jen je škoda, že oproti nepřílišné důležitosti tohoto předmětu přes něj byl vytvářen nemalý administrativní nátlak.
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Příliš málo praktických informací například ohledně KOSu, zápisu předmětů, menzách... Spíš takové předběžné strašení a zmatení. Matematické a fyzikální přednášky opakující SŠ skvělé.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
    • Pro mě osobně byli matematické přednášky úplně zbytečné, jelikož jsem vše znala ze střední školy. Přednášky, které jsme zde absolvovali pro mě nebyli zajímavé, ani ne kvůli obsahu, jako dost často přednášejícími.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
    • Uvedení všech oborů vyučovaných na FJFI.
      st. průměr: st. obor: 3901R063 student branch name PO
    • Velmi užitečné. Úvodní matematické byly velmi přínosné. Celému týdnu vevodily skvělé, vtipné přednášky doktora Břeně. Motivační oborové přednášky by mohly být kratší a trochu více "motivační".
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Zajímavé přednášky a dobrá volba aklimatizace pro studium na vysoké škole.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
    • Zbytečnost, je prima, že je to za 2 kredity, ovšem to je zdaleka největší výhoda. Kdyby se tyto kredity přidali třeba k anylýze, když ji vede Pošta, bylo by to daleko lepší. Samozřejmě je lepší 2 kredity za nic, než za něco, ale... Navíc je to zbytečně brzy ráno, kdyby to bylo o 2 hodiny déle, nic by se nestalo...
      st. průměr: st. obor: neuveden student branch name
  • N :  zakončení předmětu [3]
    • Levné kredity. Potřeba jen vydržet a odsedět si to.
      st. průměr: st. obor: 3901R062 student branch name PO
    • Příjemné dva kredity do začátku. Už jen 178 a je z vás bakalář!
      st. průměr: st. obor: 3901R016 student branch name PO
    • Sice to pro mě nebylo přínosem, ale dva kredity se hodí.
      st. průměr: st. obor: 3901R060 student branch name PO
N :  obsah předmětu [66]

Průměr odpovědi: 2.32

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 24 % [16]: výborný
  • 2 : 30 % [20]: velmi dobrý
  • 3 : 31 % [21]: průměrný
  • 4 : 12 % [8]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný
N :  celkový dojem [69]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 37 % [26]: výborný
  • 2 : 30 % [21]: velmi dobrý
  • 3 : 26 % [18]: průměrný
  • 4 : 5 % [4]: horší
  • 5 : 0 % [0]: špatný